Accepterad isaklundgren01 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isaklundgren01

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Lundgren

Vad är ditt discord namn? lundgren01

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander Nilsson och är 24 år gammal. Alexander har alltid haft en dröm om att bli polis, hans dröm gick i upplevelse i en annan stad, han jobbade hårt och tog sig till inspektör. Alexander är en väldigt social och trevlig person. Utanför arbetet har Alexander ett stort bil intresse, han köper bilar och sedan trimmar och stylar dem. Alexanders uppväxt var väldigt tuff då han kommer från en familj som hade det väldigt dåligt ställt. Utanför skolan jobbade han på kvällarna för att han skulle kunna tjäna ihop pengar för att köpa kläder, mobil osv. Detta har resulterat i att Alexander är en väldigt arbetsglad person, och när han väl gör något så gör han det ordentligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har väldigt mycket erfarenhet inom RP, har till mestadels rollspelat som polis vilket gör att min polis RP ligger på en väldigt hög nivå. Jag kan då bidra med hög RP i scenarion vilket gör att det blir roligare att rollspela.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för att man själv ska vinna i alla scenarion, alltså att man också ska låta andra vinna scenarion för om motparten alltid förlorar i scenarion så blir det inte kul för dem att rollspela.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst alla regler. Några enkla exempel är RDM (Random Deathmatch) vilket innebär att du skadar/dödar någon utan andledning, VDM (Vehicle Deathmatch) vilket innebär att du skadar någon med ett fordon utan andledning bakom det.)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har väldigt mycket erfarenhet, jag har tidigare spelat på Swedish Knight RP 15+ och Bryggeriet RP.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag har svårt för att skriva med en röd tråd i en text vilket gör att jag inte kan skriva så mycket, men gör hellre en större muntlig intervju.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka