Accepterad isaklundgren01 | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isaklundgren01

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/toplundgren/

Ditt Hex-ID: 1100001150e1fc7

Vad är din discord tagg? lundgren01

Vem var det som bannade dig? Wux

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-18 201344.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för att jag hittade ett polisvapen och sköt med det för att se om det var ammunition i vapnet vilket det var,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hittade ett polisvapen i en bil och ville testa och se om det fanns skott i vapnet, så jag sköt några skott samtidigt som jag visade vapnet för några på torget. Min plan var att lämna in vapnet till polisen men blev bannad efter jag skulle se om det fanns skott i pistolen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban, det var mitt fel och det var jag som begick regelbrottet. Jag sköt med vapen utan krim och sköt på torget. Det jag gjorde var långt ifrån okej och det står jag för.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte varit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna ringt polisen och förklarat att jag hittat ett polisvapen så att de skulle hämtat vapnet. Och om jag skulle tagit upp vapnet för att lämna in det så skulle jag absolut inte skjutit med det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig av denna bannen, det jag gjorde var mot reglerna och tramsigt beteende. Jag har lärt mig hur man ska hantera situationer inom rpn men även hur jag alltid ska tänka en gång extra före jag gör något.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jajamensan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka