isakkk040 | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zaki

Icke Medlem
Meddelanden
729
Reaction score
33
Användarnamn: isakkk040

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Brandin

Vad heter du på discord? Zaki#8506

Ange ditt födelsedatum 29 Maj 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? VARDAGAR
mån 15:00-22:30 eller senare
Tis 15:00-22:30
Ons 15:00-22:30
Tors 15:00-22:00

HELGER
fre 16:00 - hur länge jag vill
Lör 09:00-hur länge jag vill
Sön 09:00-22:30 pga skola dan efter

Samt under skoltid så har jag väldigt många mellanrum som jag kan kolla banöverklagningar på.

Tiderna kan självklart variera vem oftast så är det så!

Berätta om dig själv Jag heter Isak och är 13 år . Jag har stort intresse för datorer och har spelat dataspel sen 2016 då jag fick min första dator, jag bor i stockholm och har gjort det nästan hela livet. Jag gillar att spela fotboll, när jag inte är i skolan så är jag hemma framför datorn gör jag inte det vilket är väldigt sällan så spelar jag fotboll. Är en väldigt pratglad kille och ser alltid till så att saker och ting går rättvist till, jag har ett litet intresse för bilar och kommer nog börja jobba med bilar på något sätt i framtiden! Jag är en allmänt schyst kille och vill alla väl, jag är inte partisk och tar aldrig någons parti oavsett vad.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag blev staff så skulle jag absolut ta staff ärenden, hjälpa till om en staff behöver hjälp /dv bort bilar hjälpa folk i /report och se till så att allt går rätt till, jag har all tid i världen på dagarna och skulle kunna göra vad som helst som jag skulle behövas till! En kort sammanfattning så skulle jag kunna hjälpa till med allt som behövs. Jag kommer oftast Sitta i Noclip och specca scenarion och se till att ingen gör fel osv! Jag kommer kolla på banöverklagningar så ofta jag bara kan och har tid. Jag kommer alltid försöka mitt bästa för att servern ska ha så bra rykte som möjligt och se till så att allting jag medverkar i går rätt till. Jag har 2 skärmar så jag kan alltid hålla koll på discord när jag är ingame! Jag kommer antagligen söka om att bli jobb-absvarig eller donation ansvarig eftersom jag antar att det behövs och för att jag ge mycket tid som jag kan hålla koll på dc, när jag inte är ingame så kommer jag försöka kolla banöverklagningar så ofta jag kan. Jag kan ta kritik utan problem och skulle utrett så många konflikter som möjligt

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat på multistaden i ca 1,5 månad, vilket jag vet är ganska lite men jag kan alla regler in o ut och är ganska erfaren enligt andra och mig själv! Självklart så skulle jag behöva läsa mer om vissa saker ifall jag får chansen att bli staff. Jag är aktiv hela tiden och kommer vara mycket mer aktiv ifall jag för staff arbetet

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? Eftersom jag helt fastnat på multistaden och multi är den enda servern som jag rp på någonsin! Jag spelar ca 6-7 timmar på multi om dagen och skulle med nöje vilja hjälpa till och underlätta för andra staffs genom att ta ärenden. Staff arbetet värkar jätte roligt men samt vill jag hjälpa till så att vi nåt den RP nivån som alla vill på MSRP. Jag är en väldigt pratglad kille och har väldigt mycket tid över till att hjälpa andra vilket skulle vara jättekul! Och jag tror att jag skulle vara perfekt för jobbet! Jag tycker att rp:n på multistaden är jätte skön och skulle vilja ett det fortsätter så! Jag bil se till så att alla kan rp felfritt och brinner för RP och tar det väldigt seriöst. Staff teamet värkar väldigt vettiga och tror att vi skulle jobba bra tillsammans

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Ja absolut! Igenom att underlätta för andra staffs. Sprida glädje mot alla oavsett vad och vara trevlig mot allt och alla! Just nu vet jag att det är mycket support ärenden med revampen och har fått upp ögonen för det och tror att jag skulle kunna underlätta väldigt mycket just nu! Och skulle därför kunna hjälpa folk vid dem tillfällena. Om jag för chansen så kommer jag satsa mitt allra bästa och försöka göra så mycket jag hinner med. och tror verkligen att jag kommer förbättra saker på multistaden. Jag kommer vara trevlig mot alla i support vilken jag vet gör mycket om man är uppmuntrande eller inte! Jag kommer försöka mitt bästa så att alla får hjälp med det dom behöver så snabbt som möjligt. Jag vill alla deras bästa.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har lite erfarenheter sedan tidigare! Då Jag är servervakt och kan varenda regel in och ut. Jag har vänner som är staffs och har fått många saker förklarat för mig och tycker själv att jag är ganska erfaren och kan även de flesta staff kommandon! Jag vet lite om scripts men inte jätte mycket. Och kommer anpassa mig mer ut efter systemet osv.

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? Jag kan de flesta! Här kommer några exempel
/goto [id]. för att tp till en person
/bring [id]. för att bringa en person till dig.
/tpm för att tpa till ett din marker på mappen.
/dv [radius] för att ta bort en bil
/kick [id] är för att kicka någon (servervakter kan göra detta)
/sqlban [id] [anledning] .
/sqlunban [id] för att unbanna någon
/setjob [id] [jobbnamnet] [rank]ge person ett jobb. goto (id) för att gå till en person
/bring (id) för att tp en person till dig.
/tpm för att tpa till ett visst ställe på mappen.
(Jag kan flera) De var bara några och skulle gärna vilja om jag blir staff att någon förklarar dom jag ej vet:)

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag är en person som inte har några problem att anpassa mig utifrån andra och skulle lätt anpassa mig efter erat system! Utan omständigheter. Jag har jätte lätt att lära mig nyss saker tycker jag och har haft det sen liten.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på multistaden och kommer aldrig börja spela på någon annan server!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag är relativt lugn och har lätt för att prata med folk och blir inte hetsig om detta flera som tjafsar imot mig. Jag går på adhd utredning men antagligen har jag inte ADHD, har skrivit allt jag kan få ut i ord och ifall jag skulle få chansen att bli staff så syns vi i muntliga intervjun. MVH Isak

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka