Accepterad Isakkk. | Medlem ansökning [shobree]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak.

Icke Medlem
Meddelanden
656
Reaction score
31
Vad är ditt namn i verkligheten? isak

Vad är ditt discord namn? Isakk.#9293

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är uppväxt i ett orten område, Därav kallad rinkeby, han e uppväxt i en som kallad dålig miljö med mycket kriminallitet, Isakk isakk heter han, han är född 2000-01-12 och bor i en stad nära rinkeby, Isak har en mamma en pappa och en storebror, hans storebror är med i ett kriminellt gäng som heter dödspatrullen, han gillar och hänga med sin storebror då han är som en förebild till Isakk, Isakk gick i skolan han gick i en privat skola men hoppade av redan av tidig ålder, han började med kriminalliteten som hans brorsa, hans mamma och pappa var alkolister och brydde sig ej om barnen, När isakk var 14 år gammal så fick han sin första pistol, han köpte den av en i dödspatrullen för 7000 kr, Denna skulle han ha som protection för alla som kom i hans väg, En dag så är Isakk ute med sin vän, då kommer det fram 2 killar maskerade och försöker råna Isakk och hans vän, som tur så hinner dom springa ifrån, Isakk hade sin baretta på sig och sköt ner en av dom, Polisen var i området och kom snabbt och tog fast Isakk, Isakk satt i en häkte cell i över 2 dagar och väntade på domstol, sedan blev isakk dömd för mord i fängelse vid ett senare tillfälle, efter isakk satt inne i sin tid så valde han att skaffa ett jobb på en affär sen nu drömt om ett bra jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med mycket till serverns rp, kan bidra med gott och härlig rp, har mycket efaranheter av rp så kommer göra det roligt för både parterna, jag är här för att ha det roligt skaffa många kontakter och bli känd bland staden, Mitt mål är att skapa en fantastiskt roligt skön rp..

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Fattade inte riktigt sammanhanget, Men det innebär i varje scenario att alla inblandade ska ha det roligt, det ska vara så rättvist som möjligt, jag vill kunna skapa roliga och kreativa scenarion där alla blir glada, tänkte bli polis och bygga upp scenarion där, där både kriminella och polisens rp blir roligare!

Hur hittade du Unive? Jag har spelat här innan! men sen valde jag att byta server men hittade genom twitch, youtube, och sen att unive e väldigt känt

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka