Accepterad Isakkk. | Medlem ansökning [Crimson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak.

Icke Medlem
Meddelanden
656
Reaction score
31
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199222227661/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Isakk.#9293

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isak svensson, isak hade en svår uppväxt då han växte upp utan en mamma isak bodde hos sin pappa och med sin storebror, isaks pappa va alkolist och han mådde inte heller bra isaks brorsa va inne i kriminella livet han va ren av kriminell isak hittade en dag en glock under hans säng, isak va alltid orloig att hans brorsa en dag inte skulle komma hem isak såg sin bror som en förebild även fast han va kriminell han va snäll mot isak och tog hand om honom han lärde också isak saker som han egentligen ej fick göra. isak som ung va som en gangster han började åka moped redan vid 13 års åldern han rökte tidigt och skippade skolan helt av. Det gick år och Isak va inte sig själv pappan brydde sig inte om sina barn längre och sket fullständigt isak va tvungen att klara av sig själv nu han och sin brorsa hade ingen kontakt och va inte förvånad om hans bror hade blivit dödad eller nått sånt för han visste vad dom gjorde! isak bodde nere vid en källare hos hans vän. en dag när han och hans vän va uttråkade och behövde tjäna pengar så bestämde dom sig för att utföra ett butiksrån dom börjar planera och efter går dom till butiken där dom ska råna, isak hade fått en glock av sin brorsa som han hade haft länge denna glocken använde han hans vän hade en kniv och när dom va vid butiken och hade ställt ut sina mopeder så går dom in i butiken och hotade och tog alla saker så får polis larm om butiksrån polisen kommer fort och när dom hade tömt allt så springer dom till motorcyklarna och hoppar på polisen ser dom och kör i bakdecket så den går sönder hans vän började springa och isak, isak hade ont i sin fot och trillade hans vän va en fake vän och lämnade honom där och kom undan isak blev omhändertagen och förd till polisstationen isak fick 2 års fängelse straff för butiksrån, olaga vapeninnehav. när isak va i fängelset började han ångra detta och efter 2 års tid så va han 18 nu ville han få det livet han drömt om isak ville bli polis men visste ej om han fick för dom sakerna han gjort isak ansöker och får svar sedan om att hans ansökan blev vidare till en intervju! isak blev godkänd på intervjun och har nu jobbat som polis i 2 år!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att jag är en mogen spelare som kommer visa framfötterna vid min rp jag vet hur man rpar jag har vart medlem och staff på andra servrar, jag vill bli medlem här för jag tycker att denna server har fått mina intressen att gå upp jag vill börja spelaa här eftersom det är bäst rp här vill bli polis as gärna och kommer ansöka så fort jag blir medlem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en hög och duktig rp på unive, kommer visa att jag ej är en lallare som bryter mot regler och att jag verkligen vill köra här för jag tycker det är roligt, jag kommer bidra med mycket för unive kommer försöka bli helper och hjälpa communityt!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag vill spela scenariot för roligt skull vill inte tramsa bort scenariot då jag tar det seriöst!

Hur hittade du Unive? min vän emnez tipsade om det och har kollat runt lite i dcn och tycker denna servern är helt otroligt bra!

Nekad, skriv om "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka