Nekad Isakkk. | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak.

Icke Medlem
Meddelanden
656
Reaction score
31
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199222227661/

Ditt Hex-ID: 11000014b3802cd

Vad är din discord tagg? Isakk._

Vem var det som bannade dig? Först sp0ky sedan valentino från ingen stans.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag spred information om en person som skrev brutala saker om min mamma. Han deltar även inte unive communityt och skrev det för att kunna sätta dit mig på ett o annat sätt. Jag blev alltså permanent bannad för ” doxxing ” i ordagrant

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo alltså det som hände var då att jag satt o spelade fortnite, så får jag ett Discord pm. Jag öppnar detta Discord pmet och ser då att någon ” kezi ” skriver till mig. Jag har tidigare pms med han så visste direkt vem det var, han skrev något i liknande stil ” minns du mig din h unge ” har bild på detta även. Jag då besvarar mig en hetsig svar tillbaka för jag tänker inte låta han säga så. Så vi skriver fram o tbx sen såg jag alternativet att blocka han för att undvika vidare hets, han skapar då ett alt konto för att fortsätta. Jag blir så sur att jag skickar ut hans telefonnummer inför vissa personer. En av dessa personer satt med han som hetsade mot mig, och skrämsels allt så då tog dom screenshot och fick mig att se som den dåliga personen i detta. Därefter det får jag många tagga tror både från Makaveli, classic, och slutligen spoky som drar mina roller. Jag skriver titt som tätt me spoky i pm, o förklarat framför bevis och han unbannat mig. Dagen efter, ska gå in o spela så får jag en tagg av valentino. Utan någon diskussion blir jag bannad, och får indragna roller. Jag försöker diskutera men det går inte så antar att detta är alternativet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen är felaktig för att inte reglerna står det ” D. Känslig information och doxxning ” Man får inte sprida någons identitet inom unive communityt ” jag tycker det är sån pass dålig nivå att han som inte spelar unive, han är perma bannad från unive för provlem spelare kan sätta dit mig på ett sånt sätt. Jag frågade även pyraxos och han sa att örsk då ville sätta dit mig för att jag skulle få indragna roller på unive. Jag tycker det även är väldigt konstigt då han kan använda sig av alt konton för att rapportera in brott, han ska väll vara bannad? Jag förstår att ni inte vill ha spelare som doxxa. Men jag har lixom aldrig gjort det förr eller ens lagt tanken om att doxa någon. Men detta var eftersom vi har varandras nummer plus jag fick nog över vad han satt o sa om mig till pyraxos och vad han skrev till mig i pm.
Ludde har även skrivit till mig i pm ” allt som hände utanför unive tas inte in till unive ” har bild på detta då min polare blev doxxa på nordix av en annan unive spelare.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här ett antal gånger, riktiga. Felaktiga, omplacerade och förlängda. :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet att doxxing ska man inte ens göra men jag tycker att han som inte spelar unive och är bannad från unive inte ska kunna rapportera sånna saker.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har bevis på allt hoppas jag kan få tbx min medlem och ped och unban men annars så ni vet ska sluta doxa folk överhuvudtaget detta var min först gång

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa

Vill tillägga att han sa efterhand saker som 1-0 och då var eftersom att han bara gjorde detta för att få mig att dampa o lyckas på något sätt få mig indragna roller

Vi söker inte såna spelare här på unive vi vill ha spelare som följer reglerna och som inte håller på med massa jäkla skit.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka