Nekad Isakkk. | Ban Överklagan [Vossy + Hypem]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Isak.

Icke Medlem
Meddelanden
656
Reaction score
31
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199222227661/

Ditt Hex-ID: 11000014b3802cd

Vad är din discord tagg? Isakk._

Vem var det som bannade dig? Vossy, Hypem och ett par till vne vilka

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vart bannad pågrund av att jag hade en tråkig rp för motparten att istället för att rollspela med dom så körde jag över dom och fearrpa, jag följde inte reglerna och jag fick stå för konsekvenserna och ja helt ärligt ångrar jag mig jätte mycket för det jag gjorde. Och jag tänkte inte att det skulle komma till en sån stor åtgärd som alla indragna roller och ban, men jag var dum och hade idioti inom mig och nu ber jag om en ny chans även om jag inte varit den mest pålitliga spelaren med en dålig historik. Jag var bara allmänt trött på dom, att dom campa kroppar och sen hade dom kidnappat mig 20 min tidigare och krävt 300k och tagit ett värdefullt vapen. Dom hade även poorrpat mycket och jag tyckte inte det var roligt att rpa me dom så då tog jag mina egna grejer i mina händer och valde att göra fel och ett fel gör inte 2 rätt och det var därför dom banna mig för att jag gjorde fel och bröt mot 2 viktiga regler som finns på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag åkte ut för att jag skulle köpa en telefon, då ser jag syrianska stå gömd vid LZ huset våran allians. Men jag såg inte det så jag rullade ut istället, och i biljakten så pittade dom mig och bedrev en usel rp så mitt humör tappade väldigt snabbt. När bilen gick sönder så blev jag kidnappad, och tyckte inte deras rp var så jätte bra. När jag skulle åka till en prio utanför triad typ så såg jag mina grabbar ligga döda, så jag hoppa ut och då är samma grabbar som kidnappat mig bakom ett hörn i väntan på att folk ska komma. Men jag såg inte det så istället för att hoppa ut och rollspela socialt med dom körde jag på han och fearrpade. Och jag inser nu hur det påverkade scenariot och det var väldigt dumt gjort och jag ångrar mig grovt. Efter det så snackade jag med han som rikta och vi löste det jag upplevde också DSYNC på vdmen, vilket jag även visade för honom via ett klipp. Men oavsett om vi sa att vi ej skulle hoppa support hade klippet hamnat i en massanmälning mot syndikatet så det gjorde att jag åkte på 17 dagars ban och alla indragna roller, och jag vill jätte gärna bli unbannad för jag har lärt mig nu och det var dumt gjort och vill in o rpa på ett wl jobb typ.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej bannen är 110 procent lagd, och jag har ansvar att följa regler till punkt och prick, detta kommer även upp på medlemsintervjun. Vilket jag gått emot med att göra felet, jag förstår också om ni ej vill släppa in mig. pågrund av min historik. Men jag kan bara säga att jag ångrar mig nu så mycket i efterhand och har reflekterat hur jag hade kunnat göra annorlundare. Jag skulle varit mer rädd i stunden och rpat med fearrp och dessutom inte vdmat honom och jag ångrar mitt fel och jag är inte bästa påå att skriva så mke om vrf jag ångrar det men jag kan säga från djupet av mitt hjärta att jag ångrar mig och jag vet nu att det jag gjorde inte var det smartaste och att jag alltid ska tänka till 2 gånger innan jag gör något och att bara för en gör fel kan inte jag göra det och allting var fel gjort av mig och jag ska verkligen tänka till i framtiden

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min historik har inte varit värdsbäst direkt, 48 bans ni kanske tänker " hur i hela helvete ska vi lita på dig när du har 48 bans" Ja jo. Många bans har legat på mitt ansvar och hur jag har betett mig men jag vill även påpeka att många bans är också felaktiga, TEX ska jag var grön spelare nu har haft 2 felaktiga bans bara på dessa 5 senaste 3 månaderna. OCH Många bans kom från nybörjare tiden 2022 och jag har verkligen ångrat varje grej jag gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 1. Rollspelat med dom från första början, hoppat ut och gett upp. Jag blev bara sur när han hoppa ut ur quick enter mitt i farten och rikta och därför så gjorde jag fel men har lärt mig nu att bara för dom gör fel kan jag inte heller göra det utan då får jag anmäla in till staffs. Och det var dumt av mig att inte tänka till 2 gånger och jag ber om ursäkt för mitt dåliga beteende

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag vet att jag inte väntat sådär super länge med bannen men alla vänner är på semester och det är inte roligt o möta ryska cs fuskare på cs och det finns inprincip inget o göra om dagarna en o gymma o komma hem. Jag har verklgien lärt mig från innre botten av hjärtat att det jag gjorde var idiotiskt och att jag bara vill ha en ny chans för att bevisa att jag kan bättre och det jag ångrar det jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Tillbaka