Nekad Isakkk. | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak.

Icke Medlem
Meddelanden
656
Reaction score
31
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199222227661/

Ditt Hex-ID: 11000014b3802cd

Vad är din discord tagg? Isakk._

Vem var det som bannade dig? Valentino

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad från unive eftersom att jag doxxade en person som inte tillhörde unive communityt. Jag gjorde som jag gjord eftersom att han skrev till mig från ingen stans och skrev att han knullade min mamma och skit ( kan bifoga bild ) https://cdn.discordapp.com/attachme...bd2788b30a01f275aac6271e78feaf61503f6bddb978&. Efter han skrev det skicka jag ut hans telefonnummer inför vissa vänner, detta var för att jag var arg och hade mycket frustration inom mig då. Jag han inte tänka klart, sen så tänkte jag till o kom ihåg att LUDDE hade skrivit t mig https://cdn.discordapp.com/attachme...d342d40d85e013311c4b5f8c90cebe7bd2997f1dda65& så därför så gjorde ja detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det som hände var att jag satt i en grupp med vänner och körde fortnite ensam, detta är en grupp som vi använder till o spela fortnite och snacka utanför unive. alla hade gått o lagt sig förutom jag och pyraxos, pyraxos drog o snackade me någon annan och ja körde forre utan o sitta i call. När någon plötsligt skriver till mig, jag ser att vi har gemensamma vänner samt skrivit med varandra innan. Jag märker snabbt att det är örsk fast med ett annat namn, så han skrev brutala saker om mina föräldrar. Så jag skickade ut nummr i en grupp för att ta ut min ilska, jag förstår att ni på unive inte vill ha folk som sysslar med doxxning men jag har aldrig doxxat en person innan detta och har inga planer på fortsätta med det efter detta. Jag missuppfattade vad ludde skrev till mig om att det handlade om utanför unive för hade jag vetat hade jag aldrig gjort det, men nu blev det som det blev.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nja vet inte, oklarheter skulle jag vilja säga det som. Ni vill inte ha folk som sysslar med doxxning det fattar jag, men om någon som han som endast vill sätta dit mig skriver sånt till mig tycker jag det borde vara ok utanför unive. Han skrev så för att få mig perma från unive det sa pyraxos i ett call därpå. Men sen är det heller inte ok från min sida att doxxa det är olagligt och kan ta konsekvenser på ens spel man kör på. Får jag en ny chans så kommer jag inte att fortsätta oavset om han spelar unive eller inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad här ett flertals gånger innan, jag har gjort vissa saker som kan få mig att se som en problemspelare men jag har aldrig blivit bannad för doxxning innan och nu när jag vet att det inte var ok även fast han inte spela på unive så kmr jag inte göra det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 1. kunnat ignorera han
2. Kunnat få han skickad med att ta bilder
3. Inte doxxat han

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa tex att blocka sånna personer i framtiden det var dumt gjort av mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka