Nekad Isakkk. | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak.

Icke Medlem
Meddelanden
656
Reaction score
31
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199222227661/

Ditt Hex-ID: 11000014b3802cd

Vad är din discord tagg? Isakk._

Vem var det som bannade dig? Sp0ky och valentino, skulle mestadels säga sp0ky då han banna mig först

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror såhär, jag doxxade en kille som igentligen skulle vara bannad. Jag doxxaa han för att han skrev så oehört tråkiga saker om min mamma som jag bryr mig väldigt mycket om. Jag förstår att staffs inte vill ha doxxers på servern men jag visste it om d va ok eller inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Såhär, jag satt och chillade spela lite spel. Sen så skriver en kille som jag har varit vän med för några år sen, skriver helt random och börjat grovt förnedra mig och min mamma med att skriva dumma saker såsom ja behövs it nämna här men har bild. Jag svarar då tbx men en aggressiv ton och väljer därav att blocka personen. När jag blockade han så tänkte jag inte mer på det, 2 minuter efter får jag ett till pm med samma saker asså skapa han ett alt konto. Jag känner denna killen sen tidigare och har hans nummer, så jag visste inte om det handlade utanför unive eller inte. Så det jag gör är att skicka ut nummer till närmsta folket jag skrev me senaste jag tänkte it så mke på det utan var mest arg i stunden och sur men då säger pyrax örsk vän att han skulle hoppa support på mig för doxxningen. Jag tänkte inte så mycket för jag trodde it han skulle göra det, så sen taggar classic mig sen sp0ky och då blir jag bannad. Jag argumenterar mot sp0ky om att jag tycker det är felaktigt, sen så får jag tbx alla roller och går o lägger mig. Dagen efter när jag ska in o rpa så är jag bannad igen av valentino och har inte kvar några roller på servern, efter jag försökt snacka med valentino tror jag att antigen LUDDE eller valentino bannade mig från dcn.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag säger inte direkt att det jag gjorde var så mycket rätt. Det var fel gjort av mig att hantera det genom att använda doxxning det var ett omoget beteende. Men jag tycker inte folk som han som är perma bannade av 320 Ludde vem som kan hoppa in på alt dc konton för att sätta dit en det blir precis som spoofing fast på dc. Sen så framkalla han bråket, hade aldrig han skrivit det oprovocerat hade inte det hänt. Tycker jag att någon börjar en konflikt med att skriva sådär då tycker jag att doxxning är utanför unive men jag förstår också att ni inte vill ha spelare som sysslar med doxxning.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här flertals gånger innan mestadels ban för länge sen men också band sen senaste kommer inte ihåg o punkt o prickar men jag tagit lärdom av det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skrivit tbx eller bara kunnat ignorera han men jag tappar lätt tålamodet och då skriver jag och gör saker som inte är menat o stunden men ja det blev som det blev

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig nu att det var fel att doxxa han med att skicka hans telefonnummer. Jag vet inte vad jag kan ändra förutom att jag kan göra en överklagan och säga att det inte kommer ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka