Accepterad Isakkk. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak.

Icke Medlem
Meddelanden
656
Reaction score
31
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199222227661/

Ditt Hex-ID: 11000014b3802cd

Vad är din discord tagg? Isakk._

Vem var det som bannade dig? Valentino

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vill först säga att jag tror att staffsen valde att permanent banna mig då jag använde mig utav doxxning på en person som inte var en del av communityt. Jag doxxade han med att skicka ut hans telefonnummer eftersom att han alltid håller på till o från o nu fick ja nog då en väldigt nära gått bort nyss typ och han gick in i personen och eftersom jag då kände han o hade hans nummer så valde jag att vara idiotiskt och skicka ut hans nummer vilket var fel gjort av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det hände inte så mycket förutom att jag hade spelat lite unive, kommit i ett scenario där jag blev rdmad. Staffs bad mig spela ut scenariot då polisen var där, polisen tog mig satte in mig. Jag drog off därefter så får jag ett pm, av örsk aka krigaren.xz som lyder " https://cdn.discordapp.com/attachme...b51d915656fb367750d88b0c5f93b1a63a25c8ded1b5&. Detta har hänt förut och då så brukar jag oftast ignorera för jag tycker det är onödigt att lägga så mke energi på han. Jag hade kunnat blockera honom typ överallt sen första gången han började beefa men jag gjorde inte det. Så istället valde jag att blocka personen men då gjorde han nyare konton och döpte sig till irl saker om mig och då fick jag nog och tog hans nummer och kopierade det och skickade det i en gruppchatt. Men ingen hann se förutom pyrax som tog screenshot dom andra sov och då hade dom det bevisning mot mig så jag åkte på skiten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag tycker absolut inte det, jag ville inte först spela för att vara den som bara kommer i problem hela tiden. Jag vill spela för att ha roligt, jag kunde 1000 procent tänkt över mitt beteende den kvällen. För att jag vill inte heller bli doxxad, så fattar inte vrf jag gjorde det. Jag ångrar mig nu så grovt i efterhand för att jag vet att jag hade kunnat styra upp situationen påå ett sååååå mycket bättre sätt än att behöva skicka ut hans nummer sådär. Men bannen är inte felaktig, trist bara att vara pbannad och inte kunnat spela på sin absoluta favorit server inför lovet

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här men ganska många så kmr ej ihåg men var idiotiskt men har mognat till mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja såklart hade jag velat ändra på allt som hände just o då, nu kan ja dock inte det. Jag ångrar mig och man känner trycket och ångesten i magen att man inte var mognare en så för det är ändå mycket man spenderat och då får man skam. Jag säger bara det att jag kommer absolut aldrig göra om samma sak mot någon igen jag kan bättre och jag vill bara ha en ny chans snälla LUDDE Valentino vem som en tittar sista sista absoluta sista chansen, sen kan ni skicka mig förgott om jag missbrukar chansen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att doxxning aldrig är okej, oavsett namn personnummer telefonnummer osv jag har gjort ett fel som jag står för. Jag hade kunnat hantera situationen bättre men alla människor gör misstag inklusive ni som läser. Och får jag en ny chans kmr jag inte bli bannad eller något då jag ska ha min rp nivå på top noch och bete mig generellt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

om ni nekar please skriv en anledning och isf när jag kan skicka en ny för just nu e d oklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka