Accepterad isakk97 | Whitelist ansökning [Bengt] & [SverigeeDemokrat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fadi Gomorra

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198080598275/home/

Vad är ditt namn i verkligheten? fadi

Vad är ditt discord namn? Fadi97#2366

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 1997

Berätta om din karaktär. Min karaktär är från kroatien där båda han föräldrar och släktingar är uppvuxna i en kriminell miljö och det negativa har påverkat mig också då det är de ända jag sätt i mitt liv, min karaktär är född 1997-07-15 och är i dagsläget 23år. jag är ganska lugn och snäll av mig men låter inte nån trampa på mina tår då jag alltid lärt mig stå upp för mig själv och gjort mig stark samt självständig person. när man lär känna mig är jag öppen skrattar mycket och har lätt för att le och är rolig att umgås med, mina intressen är motorer allt med motorer, mat får man inte glömma också det är livet fan, min dröm är att få äga en manshion en vacker dag men det jag lärt mig är att kämpa för det man vill ha.

Varför ska just du bli whitelistad? jag är väldigt seriös av mig och tar saker och ting på allvar för det ska bli så roligt och verkligt som möjligt, samt har jag hört att när man väl får ett WL jobb så ska det tydligen vara mycket roligare att spela denna server då man är med kollegor som också är WL , därför ser jag mycket framemot att börja ta det till nästa steg.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad på denna server för att jag kan göra verkliga scenarion och tycker det blir mycket roligare då, jag har lätt för att förstå samt bli förstådd, och vill vara med utvecklingen på denna server då jag ser hur aktiv och seriös den är.

Hur många timmar har du på FiveM? 200

Hur hittade du Multistaden? Mina vänner som spelar den rekommendera den till mig, efter det valde jag att testa den och har fastnat på den sedan dess.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka