Accepterad isakk97 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fadi Gomorra

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198080598275/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: fadi97

Vad är din discord tagg? Fadi97#2366

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? permament

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server. Du har blivit permament avstängd för : bannad från discord

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att staffsen bannade mig pågrund av jag combat loggade, men det var 18 minuter efter jag dött och jag gjorde det för att precis när jag ska kunna återuppliva mig själv blev det 10 minuter till och då rage quita jag eftersom jag blev så jävla arg pågrund av detta bugg, då det inte är första gången det händer, men nångång tar tålamodet slut vi är alla människor trotts allt. men är det att jag förstört ett scenario efter 18 minuter ber jag om ursäkt men vid den tidpunkten var det ingen där och tror ingen skulle stanna så länge på en person man precis mördat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte bil som vanligt precis utanför sjukhuset, sen kommer det ett antal personer bakom mig i en mörk bil och börja skjuta på mig bakifrån, och självklart trycker jag fullt på gasen för jag förstår inte vad jag har gjort fel? helt plötsligt var deras bil bakom min och då blev det något lagg / vsync och min bil flög upp på ett berg och där blev jag skjuten, detta var då dagen innan, när jag vaknar idag så står jag och vaskar guld för att försöka tjäna ihop det jag hade förlorat, efter en stund hade jag bra guld och bestämmde mig att stänga spelet och gå äta frukost kl 12.30 ca den 25december. när jag väl försöker logga in står det att jag blivit avstängd för combat logging.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det finns 2 sidor den är både felaktig och rätt av sig, men som sagt det hade gått en bra stund innan jag rage quitta, samt kan den ha varit rätt ifall mördarna ville vara kvar och kolla på mitt lik eller gömma mig någonstans.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig blivit bannad under min spel tid på hela fiveM

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att vänta ut tiden tills jag åter upplivas igen men det blev bugg och jag orkade inte mer, men tills nästa gång vet jag det iallafall att det bara är att vänta ut tiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har absolut lärt mig av min bann att vara mer försiktig och vänta ut saker då man aldrig vet vad som händer, jag ber hemskt mycket om ursäkt det kommer inte upprepas igen ifall ni bara ger mig denna chans. jag har över 250 timmar spelade och har aldrig fått ett enda klago mål och tänkte hålla det så också. och vill inte få denna känsla igen att inte kunna spela i denna server igen, då det är verkligen ett bra sammarbete från alla parter, hopppas jag får denna chans så lovar jag att inte svika er igen, tack för mig. Mvh Fadi

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka