Nekad isakk2345 | Medlem ansökning [Sallad]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isakk2345

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? isakk._

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi escobar och abdi escobar har tidigare bott i staden unive men blev ivägflyttad till sitt huvudland Irak för att kriga. Men abdi escobar är född den 1999-08-12 alltså är han strax över 24 år gammal. Abdi har sen länge tillbaka haft ett fotbollsintresse och han har även en brorsa vid namn Adrian Escobar som också tränar mycket fotboll. Abdi har en äldre brorsa som heter Rahba som är nygångskriminell och han gör lite dumheter ibland och försöker få in Abdi i den kriminella värden. Abdis familj har det inte lätt med pengar och därför skyller hans äldre brorsa oftast på att kriminella vägen kommer leda in pengar till familjen. Abdis mamma är en person som en gång i tiden var berusad av knark och gjorde dumheter såsom snattningar och satt i fängelse innan abdi blev född. Men hon bryr sig inte riktigt var sina söner gör i livet utan hon säger att det är deras val och att dom kommer åka fast i slutändan. Abdi får inga intjänster och lever just nu på A kassa då Abdi inte valt att plugga sig vidare i livet. Abdi har fått ett erbjudande som kan förändra hans liv negativt och det är att börja sälja narkotika för ett mindre gäng som rör sig i staden unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med rolig rp och god uppsyn på mitt rollspelande, kommer sticka ut o vara mer social på min karaktärsförmåga. Jag kommer visa rolig och trevlig rp och kommer hålla mig till alla regler. Jag ser fram emot att bidra med gott till rpn

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för motpartens scenario. Att man ska kunna ta en förlust någon gång men att man gör scenariona så verkliga så möjligt så stormar polisen in kanske det ej är bra att skjuta det första man gör utan ge upp och sen att är man i ett krig och ens vän är i hostage kanske man ska förhandla ist för shoot n sighta så kan man dra ut på scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes RDM= du dödar någon utan anledning VDM= du använder ditt fordon som vapen Copait = du vill ha snutens uppmärksamhet medvetet och suntförnuft = tänka logiskt tänkande

Har du någon erfarenhet inom rollspel? över 3800+ timmar på rockstar vilket är fivem tid, har spelat på flera andra stora servrar som haft liknande regler och rp som unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag väntat en vecka då jag behövde vänta en hel dag innan jag fick unban från discorden men att 320 godkände överklagan för 1 vecka sen

Nekad.
Anledning:
Måste vänta 1 vecka efter unban från p ban.

Du får ansöka igen 2024-08-17 . Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka