Nekad isakk2345 | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isakk2345

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199222227661/

Ditt Hex-ID: 11000014b3802cd (Hex)

Vad är din discord tagg? Isakk._

Vem var det som bannade dig? Savage

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kan börja säga att först trodde jag att jag ej hade gjort fel med att göra /e passout4 men med tiden så förstod jag mitt fel, och jag tror nog savage valde banna mig för att jag gjorde /e passout4 när jag blev downad av dom som sköt mot mig för att uppenbarligen inte bli kidnappad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åker ut med en bil och snurrar för att ta lite områden då kommer narcos och 64 trashtalkar mitt gäng och då följer ja efter dom. Sen när dom turbovoltar och fortsätter köra så drar dom till sitt hus i hamnen, när jag följer efter dom så hoppade dom ut o sköt jag åkte längre bort skickade prio sen kom dom igen åkte mot mig istället för dra därifrån och då lyckades jag döda 1 grabb eller åtminstonde downa han. Och då downar en snubbe mig för att börja rikta och då la jag /e passout4 vilket gjorde att dom trodde jag dött och då emote abusade jag vilket var fel. ber så hemskt mycket om ursäkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. I början av bannen blev jag chockad jag trodde att bannen var felaktig då jag sett tusen av andra göra samma grej men nu när ändå savage förklarade för mig i pm hur det blev fel har jag börjat inse att det var riktigt idiotiskt och cp gjort av mig att göra såhär. Och ni kanske ej tror på orden då jag blev bannad för pwg igår men jag visste verkligen itne då det var oklart i min gärna lite ang det. Och nu när jag fått ban har jag ändå tagit lite lärdom och förstått att inte göra så i framtiden. DUMT GJORT AV MIG

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad här ganska många gånger sen tidigare, mina tidigare bans senaste 10 månaderna har varit omplacerade felaktiga och även Bans utan bevis. Men sen även verkliga bans som jag förstått mitt fel av

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte ens tänka tanken att emote abusa, det var fel gjort av mig och jag ångrar det grovt mycket. jag har lärt mig oavsett tiden jag suttit har jag craveat att gå in igen för att jag inte kommer göra detta igen. Planerade nya rånet med vänner imorgon så detta komemr som en riktig besvikelse att jag gjrode såhär för mig. OCH JAG KOMMER ALDRIG GÖRA DETTA IGEN. ni kan perma banna mig för det kommer inte hända igen för att jag visste inte det var oklart i hjärnan

Har du lärt dig någonting efter din ban? Oavsett hur många bans jag fått så finns det alltid sätt för mig att lära mig utifrån olika saker, jag förstod nu när savage förklarade för mig att felet jag gjorde var verkligen ett stort fel och ja nu när jag vet det kommer ja inte göra detta igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? FATTAR och snälla savage oavsett hur många gånger jag skriver jag lär mig och du kanske ej tror mig så lär jag mig faktiskt för att jag vet att får jag en ny chans gör jag ej om samma fel för jag visste inte angående just det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka