Accepterad isakk2345 | Ban Överklagan [Maxkillerbree]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isakk2345

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199222227661/

Ditt Hex-ID: 11000014b3802cd (Hex)

Vad är din discord tagg? Isakk._

Vem var det som bannade dig? Maxkillerbre

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag la en crashkod efter jag hade fått vård av svetlana på unive, det var idiotisktiskt och mest inkompetentaste valet i hela mitt liv. Efter jag hade lagt den fick jag ont i magen av ångest för jag visste att det skulle ske någon åtgärd så jag gick från spelet o åt mat och tänkte ej på det sen aa det var därför dom bannade mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit i ett scenario minns ej när. Men vi blev shoot n sightade av topboys så blev jag lämnad på sjukan och skulle ta vård. Jag orkade inte spela och behövde ändå gå äta så då skrev jag in en crash kod i f8 som jag sedan ångrade grovt och då dagen efter förmodligen hade maxkillerbre tittat upp om det och bad mig då komma support omgående vilket jag gjorde, han förklarade åtgärderna och sa att det ej fanns något om diskutera. Jag fick först inte in om det men märkte kort efter att det var det som hade hänt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var jag som gjorde det inkompetenta valet av o använda mig av sånna koder, Jag ber om ursäkt jag hade aldrig i uppsyn av o bli bannad då unive är en bra server som jag endast trivs på

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. På ban medelandet står det 3 tidigare bans d ska stå 2 tidigare då max ändrade från permanent till 30 dagars så ska igentligen va grön spelare men sen har jag också fått ban för jag lyfte min kompis från polisen och sen att jag fearrpade mot gsf grabbar som hade rpat uselt o pittat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jadu, jag gjorde bort mig och det är allt jag har o säga jag hade väll kunnat tänka om och tänka till innan jag valde o göra det och det var ett idiotiskt val av mig o jag ber om ursäkt om det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag må kanske varit bannad i en kort tid men jag ångrar varje steg jag hade sån ångest när jag la den dagen att jag skämdes så mycket men det kanske ni ej tror på men jag ångrar mig i alla fall o har lärt mig av bannen att jag verkligen känner mig redo att börja spela påå unive igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka