Accepterad Isakk2 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isakk2

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Isaac

Vad är ditt discord namn? Isakk._

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adrian Lopez, han är en man som alltid funnit ett intresse inom lagliga sidan. Men Adrian är då uppväxt i en liten stad utanför Växjö där han i redan i tid ålder var duktig, mamman stöttade Adrian väldigt mycket pappan däremot gillade inte Adrian och tyckte att han bara ett Missfoster, men Adrian stöttade sin mamma tillbaka. Början så letade Adrian efter sommarjobb som kiosker, Ica bland annat för att kunna hjälpa till i familjen. Adrian är då en kille som finner intresse i bilar och mycket i fotboll då han själv spelade i 4 år tills han tog en paus, Adrian vill bli Advokat när han blir stor och det är det som han brinner för. Men Adrians mamma då blev väldigt sjuk en dag, vid doktorn visade sig att hon hade bröst cancer. Adrian var sårad i flera veckor tills dom fick beskedet om att hon var död.. Efter döden kickade pappan ut Adrian och Adrian började bo på hotell med sina sista pengar. Efter 4 år så var Adrian fattig, han ville alltid testa sitt liv och alltid börja om det på ett bra sätt. Men så blev det aldrig, han flyttade därefter till staden unive. På unive har han nu gått runt lite och börjat utforska sitt liv, Adrian har nu bott här i 3 år och är villig och göra allt för ett svenskt medborgarskap.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra rolig och bra rp, såsom unika och kreativare scenarion. Grillfester, Sena kvällar, bland annat. Jag är här för att kolla vad jag gör för och göra så att min rp blir så bra att jag någon gång får folk som ser upp till min rp, jag kan helt enkelt bidra med rolig och skön rp som ni förmodligen kommer gilla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska alltid ha en rättvist såsäga rättvisa scenarion. Bankrån ska inte bara kriminella vinna utan poliser också, man ska kunna rollspela bra med varandra. Man ska helt enkelt inte förstöra rpn på något sätt och alltid ge motparten en chans till att vinna scenariot..

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM = Random Death match ( tror jag ) innebär att man dödar en person utan en giltig anledning. VDM vehicle death match, innebär att man använder sitt fordon som vapen. Copait = försöker få polisens uppmärksamhet när man tillexempel burkar eller kör olagligt för att det ska bli ett snut jag.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes jag har spelat på andra servrar som liknar unive, jag brinner för rp och som sakt så finns alla regler på unive som det fanns på den tidigare servern. Därför har jag massor efaran

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har svårigheter så kolla innehållet och ej uthållet så säga.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka