Nekad Isakk2 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Isakk2

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199222227661/

Ditt Hex-ID: 11000014b3802cd (Hex)

Vad är din discord tagg? Isakk

Vem var det som bannade dig? Savage

Bild på banmeddelande: unknown.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Bilden ovanför är för jag skriver i skolan. Men jag blev bannad främst för att jag begick ett regelbrott på servern som jag missförstod lite men nu vet jag den och jag ångrar allt jag gjorde den kvällen och hur jag uppförde mig främst och att hela scenariot kunde sluta mycket bättre. Kan förklara

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hörde skottlossning på våran gård så då blev jag rädd och trodde någon stormade så jag gömde mig där uppe i cappellet och sen så skrev någon i prio chatten ” det stormar ” jag försökte skriva vilka men det var för sent jag behövde fokusera på dom som stormade och lyckas fights emot men det vet riktigt dumt tänkt då det var snuten som stormade in, när en snut stormar in sköt jag 2 skott i panic mot hans ben för att få ner han. Och kommer aldrig göra om detta det var så idiotiskt av mig och vill in o Rpa o göra bättre har suttit 3 dagar av bannen och jag svär att jag lärt mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ingen felaktig ban, trodde först det men nu i efterhand har jag verkligen lärt mig hur man ska agera på ett sånt scenario.. sorry asså

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tror jag ahr 28 bans under min tid och 6 senaste månaderna men fick en felaktig ban i fredags så det ska vara 5 men jag har värklgirn lärt mig för alla bans jag får

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skjutit och endast ge upp spela för att inte vinna och det var mitt fel allt i hop jag kommer ej göra om detta..

Har du lärt dig någonting efter din ban? Lärt mig att inte skjuta tillbaka mot snuten och absolut aldrig skjuta om dom stormar. Bannen har suttit hårt och man har själv förstått bannen och lärt sig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa

Tillbaka