Accepterad Isakk2 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isakk2

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199222227661/

Ditt Hex-ID: 11000014b3802cd

Vad är din discord tagg? Isakk._

Vem var det som bannade dig? Bing

Bild på banmeddelande: IMG_1863.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag är på telefon kanske det inte blir så utvecklat. Men jag tror bing valde och banna mig då han och Harry först och främst kom fram till en gemensamt beslut om bannen, sen att jag gjorde fel. Jag värnade helt enkelt inte om mitt liv även fast situationen var under ett vapenhot, detta var främst av några anledningar! Men jag tänker att jag kommer förklara detta och sen vill jag påpeka att jag lärt mig dessa 25 timmar jag suttit! Fick bannen 2 dagar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Yes, vi var helt enkelt vid koksplocket och körde runt med hojarna. Och ser en grabb plocka så vi frågar vilka han plockar åt och erbjuder han även att börja plocka åt oss, sen kommer Hassan som då är grabben han plockade åt ( vi visste inte detta ) sen snackar vi på sidan med Hassan om lite olika grejer då vi trodde han va med KG och vi chillade lite och sa att vi var med Kingsmen och visade även västen vi har för han hade frågat om vi var poliser. Men efter en lugn diskussion så snackade vi med varandra och då drar han fram vapen från ingen stans och min polare åker då iväg med hojen för han ser att han drar fram vapen, så börjar han skjuta mot min polare lite längre bort på en hoj och då tog jag fram min five seven och sköt tillbaka för jag trodde det var okej att göra det då han ej bevakade mig eller rikta på mig just då. Men jag ångrar det så grovt mycket nu! Speciellt när man ej får rollspels på över 24 timmar för en grej man vet aldrig kommer hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ingen felaktig ban, står mitt kast till 110 procent och att handlingar kommer med konsekvenser förstår jag. Jag var allmänt efterbliven att jag gjorde som jag gjorde, så bannen var rätt placerad och jag ångrar varje grej som gick fel i det scenario. Jag ber om ursäkt och ser bara det framåt, blir jag unbanna kommer jag visa en bättre sida

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad här ett antal gånger ja, detta är bans som jag fått i början och även nu senast månaderna och jag är inte en person som håller mig borta utan o bli bannad men jag jobbar på det och jag förbättras så snälla ge mig ny chans, har suttit 25 timmar av 48 jag har verkligen lärt mig jag lovar! Jag gör int om det igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bättre koll på fearrp inte göra det felet jag gjorde och absolut inte dra fram vapen på ett sånt sätt jag ångrar det jag svär!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig massor att inte göra samma fel nästa gång och jag hoppas jag kan bevisa det för er..

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes en extra sak, är på telefon och har ej tillgång till ban medelandet men jag har nog skickat det tidigare så kolla där

Om du ser denna bing jag har suttit bannen nu typ 44 av 48 timmar och jag har lärt mig jag svär

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka