Nekad Isakk2 | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isakk2

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199222227661/

Ditt Hex-ID: 11000014b3802cd

Vad är din discord tagg? Isakk._

Vem var det som bannade dig? Savage

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bugg abusade vilket var dumt gjort av mig, jag ångrar det grovt mycket nu i efterhand. Och tror nog savage valde banna mig då jag gjorde /e passout4 för att inte bli kidnappad och det var cp gjort av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis kommit tillbaka från en PWG ban av savage, jag var glad och ville rpa igen. Jag ringer lite samtal me polare som planerade göra ett rån på det nya stället är och vi bestämde tid, men jag behövde aktivera mig med gänget. Så jag åker till en prio nere i grovestreet och då är det ingen där så jag åker runt lite till inväntan av nästa prio. Sen så ser jag narcos bilen och dom skjutit mot mina vänner i mitt gäng så jag åkte efter och dom stress åkte så dom kolliderade och åkte till sitt gänghus nere i hamnen där dom hoppade ut o började skjuta. Jag var själv så jag skickade massor med prios men samtidigt hade jag inget annat val än o o skjuta tbx, men när jag skjuter tbx så blir jag ner downad av en kille som går fram o riktar och då valde jag göra /e passout4 för att undvika att bli kidnappad och i efterhand så var det dumt gjort av mig och ibörjan tänkte jag inte mig för vad konsekvenserna kunde bli. Och det var dumt gjort av mig och jag har tagit lärdom och jag lovar er att ni kan p banna mig om jag gör något liknande jag svär på allt att detta aldrig sker igen jag lovar vill bara in o Rpa nu när det är sommar och mycket planer på G ingame som jag inte vill missa

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ingen felaktig ban jag trodde först det men i efterhand märkte jag hur cp gjort det var av mig att göra det och att det var riktigt idiotiskt att ens tänka tanken på göra det och jag förstår nu i efterhand att allt var mitt fel och att jag aldrig kommer göra det igen och jag svär på allt nu när jag vet närmare på det kommer det absolut inte ske igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad antal gånger innan men senaste 3 månaderna har jag både rättvist banplacerat och felaktigt banplacerat och även sänkt ban tid av bubbelgum. Men jag förstår varje fel jag gör och lär mig och har alltid i å tanke om mina tidigare fel så det ej sker igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 1. Hade kunnat rpa med /me medvetslös skottskadad oavsett vad låta dom kidnappa mig
2. Hade inte behövt göra just /e passout4 då det ser ut som att man fakear sim död och motparten kanske går på det. Ber om ursäkt
3. Att inte börja skjuta själv mot 2 pers och invänta flera

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig efter varje minut som går lär jag mig och vill in o Rpa det kanske är svårt att tro med tanke på tidigare historisk men jag försöker komma bort från den spelartypen och det har inte varit lätt men jag försöker alltid se till att lära mig något och att ha i åtanke i framtiden så att inte samma fel sker igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Tes

Ber dig savage ge mig en chans ger du mig en chans sätter jag handen på hjärtat att något likande inte kommer ske igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka