Accepterad Isakk2 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Isakk2

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad heter du på discord? Isakk._

Vad är ditt Hex:ID 11000014b3802cd

Ange ditt födelsedatum 20 Januari 1920

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är väll att jag vaknar, Drar till skolan ( beror på ) Efter skolan gymmar jag drar hem sätter mig vid dator och spelar tar en liten paus för att sedan kanske titta film eller något, men skulle säga att jag är väldigt aktiv och har många timmar på unive.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem över 30 sammanhängande dagar

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Detta är skrivet från min telefon, då från mitt andra kontor ( datorn ) går det ej och skriva i forumet. Men jag har blivit bannad 10+ vet jag ( många bans är omplacerade och felaktiga där jag fått unban ) Men jag lovar och svär att jag har vänt mig till nytt folk nya möjligheter inom rpn och jag e inte de problemspelare som ni kanske skulle kunna avgöra av mina bans ( skickar bild img på mina bans också )

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift på servern att hålla den rent och se till att servern håller sig borta från idioter / reglerförstörare i mina ord. En servervakt på unive ska alltid vara där på plats så man kan minska på regelbrotten speciellt bland ny inkommande spelare, dom ska finnas där och vara som en förebild för spelarna. Men kortfattat har en servervakt som uppgift att hålla koll så lall och andra typer av regelbrott förminskas då staffs ej finns på plats hela tiden.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag aldrig varit det just här på unive, jag har drömt och få bli staff men känner att jag inte är redo riktigt för det. Därför vill jag pröva på Servervakt till en början för att visa en god inställning, kunna hjälpa till servern overall. Älskar och hjälpa det är något som sitter hos mig att jag är hjälpsam så jag kommer helt enkelt befinna mig på platser där folk lallar ( förstör rpn ) kommer vara redo med mina commands och ja helt enkelt vill jag bli servervakt för jag vill bidra serverns utveckling framåt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Kurruption och abuse är något som jag anser kan förekomma inom servervakt rollen. Detta är då eftersom att jag ser dagligen folk som kickar / hotar med just deras perms. Men abuse kan förekomma sådant att man kan ha toggleid i ett scenario för att kolla vad motparten befinner sig samma som Wall hack och sedan revivea sina kompisar utan en giltigt anledning.

Vidare på muntlig intervju du har 48 timmar på dig lycka till 🤞🏼

Tillbaka