Inaktuell Isakk | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isakk

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Ditt discordnamn: Isakk.™#9293

Ange ditt födelsedatum 11 Januari 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tycker jag borde få bli staff då jag sedan en längre tid tillbaka första gången jag testade av unive velat bli staff. Jag har bara aldrig haft modet och orken som staff, Tid gick och jag prövade på staff rollen på andra servrar som gav mig mer och mer intresse, Nu när jag spelar på unive som aktiv deltagande vill jag pröva på helper och hjälpa dom som behöver hjälp, Varje dag ser jag hur folk behöver hjälp i väntrum och hur folk sitter i support för och att bara få skin eller revive och helt ärligt tycker jag det är tråkigt att man ej får den hjälp man behöver, Jag då som inte kommer vara bortrest mycket på sommaren och mest relaxa hemma kommer kunna hjälpa till med reports och med support ärenden, iaf jag tycker jag borde få bli staff då jag känner mig mogen för rollen och väldigt nyfiken, avd jag menar med nyfiken är att jag vill veta hur det är som staff på unive, Jag vill kunna omväxla och utveckla min förmågor här hos unive och visa vad jag går för. Jag kommer sitta dagligen och hjälpa folk med eventuella frågor och funderingar kring servern, jag är en kille som är väldigt pratglad och har mycket energi. Jag kommer tillbringa mycket energi och tid till att jag ska utvecklas på unive som jag brukar säga ta ett steg i trappan. Just nu har jag testat på rp har kör här 2 gånger innan oxh där jag testat som polis och som jag testat som kriminell på servern, Båda tröttnade jag på snabbt och träffade ej mitt intresse där, Därmed har jag aldrig haft befogenheten att ansöka som staff då jag sett att kraven är höga och jag vill bara komma in i det hela först, Jag som staff kommer verkligen förändra mycket, delvis som jag sa Väntande i support kommer jag dra in folk för att få deras frågor besvarade. Helt enkelt jag vill bli staff på unive för att kunna utveckla min och spelarnas förmåga. Genom att hjälpa till och få svar och frågor besvarade.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Runt 5-8h per dag jag spelar och tillbringar mycket tid till spel.

Hur länge har du spelat på Unive? Jo skulle säga genomsnitt 3 månader, eller det stod det när jag fick en felaktig ban igår men blev unbannad.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja som jag skrev, Jag har tidigare efaranheter som staff då jag vart mod och Krim ansvarig sant don ansvarig på ortenwave men jag sa upp och ville pröva på nytt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nja, Kanske jobb då jag har minst efaranheter om hur en jobb ansvarig jobbar.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka