Accepterad Isakk.123123 | Ban Överklagan [Hunkis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isakk.123123

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199222227661/

Ditt Hex-ID: 11000014b3802cd (Hex)

Vad är din discord tagg? isakk._

Vem var det som bannade dig? Hunkis / OLOF

Bild på banmeddelande: image[2].pngimage[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag valde o krim utan krimma vilket är ett regelbrott och absolut inte okej, men jag har min förklaring till varför det blev som det blev.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi kan börja med dagen jag skulle köpa gäng, jag var väldigt glad och tyckte det skulle bli roligt o börja rpa me MC gäng. Men sen så började folk lämna undertiden och pengarna flöt iväg långt från det don ansvariga skulle ha in. Tiden blev allt för senare och jag blev trött, det var skola dagen efter så jag swishade mina pengar till en kille. Men denna killen trodde han skulle vara så smart och ta mina pengar så han försökte scamma mig, jag kunde heller inte se deras kanaler när dom satt i don blad annat. Så jag kunde inte se att killen aldrig satt där utan bara ville åt mina cash, Men när gänget var uppköp så skickade dom ut en invite. Jag joinade krim dcn och fick mina roller jag var ganska glad över att jag fått min krim roll eftersom att jag gillar och rollspela kriminell. Så jag gick o la mig den kvällen med ett leende och var glad allting så, sen dagen efter så kom vi till det. Jag gick in hade sparat ihop till en tabbe, köpte min tabbe och rpade med gänget. Vi råkade ta över GSF område vilket eskalerade till krig emot dom, så ja vi sköt mo dom och dom sköt mot oss. Kindappningarna var omöjliga då dom bara åkte iväg hela tiden, jag ser en gsf grabb åka i en bil. Jag följer efter dom, sen kommer en annan bil efter mig. Jag hoppar ut och riktar dom åker och dom börjar skjuta, såklart öppnar jag eld tillbaka. Hunkis ser då detta och bannar mig och tar mitt vapen jag grindat upp från, Jag skämms att jag inte tittade att jag hade fått krim rollen och att jag sköt som icke krim. Jag är inte sån person och jag kommer heller inte vara sån nu när jag fått min krim roll, Jag fick tillbaka pengarna och han finns inte längre mer på servern han har blockat mig överallt men jag fick mina pengar. Jag köpte upp whyos med ett par andra grabbar som jag diggar fett mycket och jag vill bara in och rpa me dom, jag har verkligen förstått mitt misstag, och om det fanns tidmaskin hade jag snurrat tillbaka i tiden och verkligen ändrat på allt, jag hade kollat så det stämde överens om att ja hade krim. Ber om ursäkt verkligen.. och ångrar det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Eftersom att staffs ej tycker det är det får jag följa med staffsen på det spåret, det var mitt fel att jag ej tog ansvar och titta och att jag ej dubbelkollade med dom som tog mitt ärende. Det var mitt fel att jag sköt utan krim rollen och att det såg dåligt ut, nu efterhand har det kännts jobbigt eftersom att hela min helg gick åt detta och speciellt lite av mitt lov. Jag lovar och svär på allting att ifall detta sker igen banna mig 20 dagar och jag väntar ut, jag bara snälla ber er om en ny chans! jag har lärt mig och jag har förstått nu i efterhand hur mycket det har vart plågande, jag svär på allt att jag förbättras även pågrund av min banhistorik..

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannade här tidigare, och jag själv ångrar varje ban. Jag har inte uppfört mig på bra sätt och det skäms jag av verkligen. Jag vill bara in o rpa nu speciellt när jag är krim och skapa bättre och roligare scenarion.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 1. Vara mer ansvarsfull, jag ska alltid checka så jag fått det jag donerat för.
2. Dubbelkolla med donation ansvarigen som tog ärendet
3. Inte skjuta innan jag var hela 100 procent säker på att ja hade krim.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig och det har själv vart plågande. Att en ban ska gå över en helg har aldrig vart ett besvär för mig jag har aldrig blivit bannad över en helg, men jag lovar er nu när jag vet hur jobbigt det känns så lovar jag att jag kommer förbättras i framtiden. OCh om ja inte gör det får ni perma banna mig eller vad ni vill, snälla bara en ny chans!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa förstår

LÅT EN SR MOD TITTA GÄRNA, och LUDDE snälla får jag en ny chans kommer jag bevisa mycket bättre ifrån mig jag svär på allt. Du gör min dag om du accepterar snälla har väntat nu i 4 och en halv dag och har lärt mig verkligen. Vill in o rpa nu speciellt på lov så snälla neka inte denna. Jag gör vad som helst för att kunna bli accepterad och unbannad

kan till och med börja rpa qpark i 2-3 dagar för att vila mig lite från krim rpn om ni vill

Vet du vad, detta var en riktigt jävla bra överklagan. Se till att hålla dig långt bort från regelöverträdelser.
Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka