Nekad Isakk.123123 | Ban Överklagan [Hunkis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isakk.123123

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199222227661/

Ditt Hex-ID: 11000014b3802cd (Hex)

Vad är din discord tagg? Isakk.#9293

Vem var det som bannade dig? hunkis

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Missförståelse i denna bannen skulle jag begära det som, Jag tror staffen bannade mig för att dom såg på en annan synvinkel en från mitt perspektiv. Krim utan krimmade vilket inte jag ville föreslå det som.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo enligt åsikter från mitt håll anser jag denna bannen som felaktig, varför?. Jag skulle köpa upp ett MC gäng tillsammans med ett par andra grabbar som var lika taggade som jag, när dom då bestämt sig för uppköp 17 går tiden mer och mer och folk lämnar bland annat. Det var en skoldag för mig dagen efter, så dom slutade med att köpa upp gänget ganska sent för mig. Jag bestämmde mig för att swisha min vän då som skulle paya åt mig, det slutade med att han inte gjorde det och sket i det. Men efter uppköpet så hade jag fått en invite till krim dcn och där jag fick mina roller, Så dum som jag är så tittar inte jag vanliga dcn om jag fått roller eller inte. Jag bara utgår från det eftersom jag har payat, Nästa dag känner jag mig fritt fram till att rpa på rollen jag donerat mig för. Jag rollspelar kriminell då, jag gör kriminella scenarios och ett av dom slutade i en skottlossning emot GSF som jag då vart bannad av, Det börjar med att staffen ( hunkis ) söker igenom mig. Jag tänkte inte så mycket men börja funderna när hon tog min glock 19, Jag blir sedan bannad ingame. Jag skriver till henne vad händer>? jag förklara ytterligare min situation fleratals gånger men blir hänvisad hit för en ny ärlig chans, har nu väntat över 48 h och jag känner att detta bara dragit ut och blivit ett stort missförstånd från min sida, Jag är nu därav krim då jag fått tillbaka pengarna han tog och köpt upp gäng med Whyos, Så därför ber jag snällt om ny chans. Detta är något jag aldrig skulle göra medvetet utan från min sida var det felaktig ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 75 % JA OCH 25 % NEJ. Varför? detta är rent missförstånd och felaktigt från min sida, jag visste inte om att jag ej hade krimroll. Jag förstår att kanske det är mitt fel att jag swishar och inte dubbelkollar först innan jag rpar men jag tycker fortfarande efter min förklaring om en ny chans. Jag har insett hur mycket bannen har lidit och jag vet att jag inte gör dessa typen av missförstånd eller fel. Jag kommer rpa fullt normalt nu när jag blivit kriminell på servern, och önskar på en ny chans helt enkelt..

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kmr endast ihåg min senaste ban, det var bugg abuse. Men har lärt mig av det och det kommer inte ske igen!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? från min sida hade jag väll kunnat hoppa don för att dubbelchecka, och vara sten koll 110% innan jag rpade att det stämde överns att jag hade krim roll och det inte var cap..

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig och vara ansvarsfull i framtiden och att alltid kolla sånna saker så inte sånna häär misstag sker. Jag ber om ursäkt!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Både jag och andra staffs är enade om att bannen ej är felaktig. Du får dessvärre vänta ut bannen.
Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka