Nekad Isakk.123123 | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isakk.123123

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad heter du på discord? Isakk._

Vad är ditt Hex:ID 11000014b3802cd

Ange ditt födelsedatum 20 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar går till skolan ( om d inte är helg ) gymmar direkt efter skolan 5-6 dagar i veckan. Därefter går ja hem och då spelar jag förhoppningsvis.

Hur länge har du varit medlem på Unive? över 3 månader skulle ja tro men spelat här innan.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) går inte uploada bilden, USB grejen står att det inte kunde reachas men kan skicka bild i pm om d så. ( neka inte för detta )

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har igentligen som uppgift att kolla så allt sköts såsom att regelbrott förminskas och att det absolut ej sker. Dom kan man säga är som högra hand till staffs dom ser till att staffs inte behöver bära jätte mycket ansvar för dessa ställen som sjukhuset piren eller något form av WL område. Absolut kan dom också specca men en servervakt kan man säga rpar samtidigt som den förminskar Lall och regelbrotten på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit servervakt tidigare har jag, jag har även varit det på fleratals andra servrar så jag har efarnaheterna. Jag vill kunna bygga mig längre upp i trappan, ja vill kunna synas bland staffsen på ett gott sätt. Jag vill kunna hjälpa till så att rpn blir bättre och att lall förminskas och rpn blir roligare. Jag är rättvis med bans och jag helt enkelt vill blir servervakt för att kunna ta mig längre upp i trappan. Vill kunna göra något som förbättrar servern

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Kurruption är när man inte tar åtgärder på sina vänner som begår regelbrott eller undviker och klippa olika former av bans. Sen är abuse när man kanske revvar sig själv i skottscenarion dvar sina bila

Nekad, tyvärr tar vi inte in fler svs under testperioden ansök igen när du är medlem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka