- Meddelanden
- 63
- Reaction score
- 3
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak
Vad heter du på discord? Isakk.#9293
Ange ditt födelsedatum 20 Januari 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går till skolan slutar kring 14 - 16, gymmar vissa dagar sen spelar jag eller pluggar jag.
Hur länge har du varit medlem på Unive? ska vara 30 dagar nu
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1060250321902915634/1152658902119370782/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att kunna se till att servern håller sig ren ifrån lallare / folk som bara vill förstöra, deras uppgift är också att kunna sammarbeta med en staff genom att vara mycket på piren / torget för att därefter kunna se till så att slagsmål där lall förekommer inte sker och att nakna personer inte springer runt bland annat. Men att kunna bevisa och kunna hjälpa till är helt enkelt det man ska göra som servervakt, Viktigt att man har igång medal så att man alltid kan bevisa ifall motparten klagar i support bland annat eller om personer ska få längre ban. Kortare sakt är servervaker där för att kunna skapa en roligare och unikare rp och inte massa lall, hålla borta lallare så rpn blir så bra som möjligt.
Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom att jag nu inte testat på ett sådant jobb på servern som staff, MA, eller sv och jag känner att jag skulle vilja börja smått och lära mig in efaranheter här på unive till kanske staff i framtiden. Men också för att jag jobbar på sjukhuset jag ser hela tiden slagsmål och jag ser hela tiden folk som lallar för att förstöra vår unika och bra rp, Och staffs är inte där hela tiden även fast man skickar en report kanske staffs är det på 5 minuter och då har dom stuckit, så jag kommer kunna se till så att lall absolut inte förekommer så som det gör och att alla trivs och känner att dom kan komma frammåt med sin rp utan att massa lallare ska komma och förstöra den. Men också för att jag är en social person med mycket mogenhet och mycket framsteg kring saker och ting.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Kurruption är när man missbrukar sin servervakt precis som att man inte gör alls det man ska ha servervakts rollen till man använder den på helt fel sätt och man gör ingen nytta till servern med sin servervakt roll, Abuse då är när man gör olika grejer som inte är tillåtet som tex ressa sig när man dött för att inte respawna eller kicka folk som inte har gjort något eller svbanna folk som ska utföra ett scenario som man inte vill förlora på. Det finns mycket som är gällande abuse och kurruption!
Vad heter du på discord? Isakk.#9293
Ange ditt födelsedatum 20 Januari 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går till skolan slutar kring 14 - 16, gymmar vissa dagar sen spelar jag eller pluggar jag.
Hur länge har du varit medlem på Unive? ska vara 30 dagar nu
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1060250321902915634/1152658902119370782/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att kunna se till att servern håller sig ren ifrån lallare / folk som bara vill förstöra, deras uppgift är också att kunna sammarbeta med en staff genom att vara mycket på piren / torget för att därefter kunna se till så att slagsmål där lall förekommer inte sker och att nakna personer inte springer runt bland annat. Men att kunna bevisa och kunna hjälpa till är helt enkelt det man ska göra som servervakt, Viktigt att man har igång medal så att man alltid kan bevisa ifall motparten klagar i support bland annat eller om personer ska få längre ban. Kortare sakt är servervaker där för att kunna skapa en roligare och unikare rp och inte massa lall, hålla borta lallare så rpn blir så bra som möjligt.
Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom att jag nu inte testat på ett sådant jobb på servern som staff, MA, eller sv och jag känner att jag skulle vilja börja smått och lära mig in efaranheter här på unive till kanske staff i framtiden. Men också för att jag jobbar på sjukhuset jag ser hela tiden slagsmål och jag ser hela tiden folk som lallar för att förstöra vår unika och bra rp, Och staffs är inte där hela tiden även fast man skickar en report kanske staffs är det på 5 minuter och då har dom stuckit, så jag kommer kunna se till så att lall absolut inte förekommer så som det gör och att alla trivs och känner att dom kan komma frammåt med sin rp utan att massa lallare ska komma och förstöra den. Men också för att jag är en social person med mycket mogenhet och mycket framsteg kring saker och ting.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Kurruption är när man missbrukar sin servervakt precis som att man inte gör alls det man ska ha servervakts rollen till man använder den på helt fel sätt och man gör ingen nytta till servern med sin servervakt roll, Abuse då är när man gör olika grejer som inte är tillåtet som tex ressa sig när man dött för att inte respawna eller kicka folk som inte har gjort något eller svbanna folk som ska utföra ett scenario som man inte vill förlora på. Det finns mycket som är gällande abuse och kurruption!