Accepterad isakhalef69 | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

isakhalef69

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: 76561199466415682

Ditt Hex-ID: 110000159c60642

Vad är din discord tagg? SKY#4883

Vem var det som bannade dig? akam_p

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-02-14 143439.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag antar att staffs trodde att jag pratade med någon men det var inte så det var. Min bror höll på att prata i telefon utanför rummet men man kunde höra det in game. Så jag tror att det är därför jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hamnade i slagsmål med en kille i spelet. Vi slogs en mot en. sedan sköt hans vän mig. Det ledde till att jag dog och de åkte iväg. Sedan så kom mina vänner och skulle hjälpa mig och då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle inte säga att det var en felaktig bann men jag kunde inte göra något åt saken eftersom att min brorsa pratade i telefon och man kunde höra det igenom micken men det var inte med mening. Jag menade inte att bryta någon regel och jag hoppas att jag kan få en ny chans och bli unbannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad i en timme tidigare. Jag blev bannad i en timme och det var på grund av att jag tjuvkopplade en bil framför folk och jag visste inte om att man inte fick göra det. Men jag har förstått att det inte var realistiskt och jag har lärt mig av det misstaget.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat muta min mick och be honom att gå iväg men eftersom att jag bråkade så kunde inte jag göra något åt saken.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag måste binda en mute knapp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Tillbaka