Accepterad Isakgurkan | Ansökan till Servervakt [Akerman] [Amo_147]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isakgurkan

Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad heter du på discord? isakgurkan#2114

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Tisdag:Från cirka kl 16:00 till ungefär 21:30
Onsdag: Från Cirka kl 14:40 till 20:00
Fredag: Från kl 17:00 till cirka 23:30
Lördag: inga exakt tid men kommer ligga på cirka 4:30 h per lördag
Söndag: ingen exakt tid men kommer ligga på cirka 5:30 h per Söndag

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan mitten av januari detta år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/games/gta-v/clips/yJzbwgBgjgTJP/TN4RoRZzZbKI?invite=cr-MSxIbXEsNTExMTkxMTcs

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. För mig har en sv som uppgift att upptäckta regelbrott som inte märks av staffs och de ska ta åtgärder på spelare som lallar eller gör andra regelbrott på servern. De ska låta alla problem komma till dom och sedan ta åtgärder och de ska ha bra kunskap på reglerna som finns på servern och ska bara inte klagga på allt och alla som de ser och de ska vara en förebild för alla nya spelare på servern och de ska hjälpa staffs med så att de inte behöver göra allt själva.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag borde bli Sv på unive då jag är en mycket snäll person och jag älskar att hjälpa folk och känner att sv på unive hade passat mig mycket bra. Jag passar också bra som sv då jag lallar inte på unive och jag är väldigt seriös på unive och kommer göra allt för serverns bästa och jag kommer hjälpa till med att utveckla servern framåt. Jag är också väldigt rättvis mot alla spelare och det spelar ingen roll om det är en krim, medlem eller icke medlem. Jag kommer vara rättvis mot alla och kommer göra att de tar åt sig av sina misstag. Kommer också vara mycket aktiv på Dc och kommer kunna hjälpa unive mycket. Jag passar också bra som sv då jag kommer lära nya på servern hur man rpar på ett sätt som e roligt för både parter och jag vill få bort allt lall på unive så att servern blir bättre utan lall. Jag ser fram emot att bli sv då jag kommer ha jätte kul genom att hjälpa alla andra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara att man får betalt ooc att exempel ressa någon eller banna någon spelare och att man missbrukar sin roll som sv. Abuse kan vara att man dör och sedan ressar direkt för att man vill vinna scenario eller liknade eller att man har på toggleid under scenario för att se var andra spelare befinner sig

Vidare, Du kommer bli tilldelad en roll i discord och du kommer få tillgång till en kanal där vi skriver ut när vi tar intervjuer. Du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka