Inaktuell IsakGE | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

IsakGE

Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
9
Ange ditt födelsedatum: 12 Oktober 2006

Vad heter du på discord? IsakGE#4476

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? runt 1200 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? 7 timmar per dag

Vad heter du? Isak Svensson

Hur gammal är du? 21 år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja har gått simskola samt jag har jobbat på polisen innan

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis då jag vill få samhället att kunna känna sig tryggt och att folk inte ska vara rädda att gå ut på kvällarna. Jag vill också vara en förebild för folket och att folk inte ska gå in i de kriminella livet. Jag ÄLSKAR också uttmaningar och jag känner att polisen är ett yrke med väldigt många utmaningar och ett spännade yrke. Jag älskar också att hjälpa människor samt att jag är redo att rädda andras liv.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det jag tycker är det viktigaste inom polisyrket är att man ska förhindra att ett brott sker och skydda andra. Man ska kunna jobba bra med sina kollegor och bemöta personer på olika sätt beroende på vilken situation det är. Man ska göra sitt bästa och kämpa så att alla i samhället håller sig till lagen, , inkluderar sig själv som polis, och man ska kämpa för att skydda alla i samhället.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet en del, min far och min bror lärde mig väldigt mycket och jag är uppvuxen med poliser runt om mig då jag kunde sitta på stationen och vänta på min far när han var ute och jobbade. Jag vet hur man hanterar vapen och jag vet vad för utrustning man bär. Jag är väldigt allmänbildad inom yrket och i helhet med. Jag gick en kurs i hur man räddar liv på människor, hur man hanterar personer som blöder samt jag gick en psykologikurs för att veta hur man hanterar människor med svårigheter på ett bättre sätt. Som militär lärde vi oss att hantera skjutvapen, blödningar, hantera en skadad person, hantera en skottskadad person och hur man hanterar personer i chocktillstånd. Jag och min bror sprang runt på gården och lekte med en komradio som vår far gett oss, därför vet jag hur man hanterar en radio och vad som gäller när man tryckt på knappen. Jag kan en hel del om bilkörning då min pappa tog med mig ut på en bana där jag fick lära mig köra på en halkbana och hur man hanterar en bil överlag osv..,

Har du några tidigare erfarenheter? jag har jobbat på postnord tidigare och man kör lagligt där och lär sig att köra smidigt och snabbt till olika platser och man hamnar i stress lite eftersom alla vill ha sin leverans tidigt, och jag kan hantera stress väldigt bra för om jag hamnar i stress så blir jag väldigt koncentrerad och det gör mig väldigt lugn

Hur är du som person? Ja jag har jobbat på securitas så vet hur man använder sin tazer radio batong osv osv jag kan radio diseplin helt och aa t.x.p 11-52 behöver förstärkning nere vid piren kom

Är det något vi bör veta om dig? nej inte just nu iaf

+Rep
Tycker ni borde ge han ett Försök han har tidigare kommit in på Polisen. och jag umgås med han på fritiden han passar som Polis och skulle gärna villa se han i Poliskåren!.

Frank Nyman | Assistent 4:års

Tillbaka