Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor
Vad heter du IRL? Isak
Vad heter du på discord? IsakGE#4476
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? några månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Har tänkt att jag inte kommer ändra så mycket inom vianor tänkte mer att jag ska få jobbet till att rulla på då de är väldigt inaktivt just nu, så mitt mål är att få flertal kollegor samt få några personal ansvariga som kan hjälpa till att driva företaget framåt. Ska även försöka ha öppet runt 4-6 timmar om dagen
Är även ganska bra på att använda mig av /me då jag sitter som bitr chef på mekonomen för tillfället och ska även försöka använda mig av /me så mycket som möjligt
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ja då jag både har jobbat på vianor samt sc sen tidigare så kan hur panelen funkar
Hur ofta kommer du vara inne? 4-6 timmar per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nepp
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Isak
Vad heter du på discord? IsakGE#4476
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? några månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Har tänkt att jag inte kommer ändra så mycket inom vianor tänkte mer att jag ska få jobbet till att rulla på då de är väldigt inaktivt just nu, så mitt mål är att få flertal kollegor samt få några personal ansvariga som kan hjälpa till att driva företaget framåt. Ska även försöka ha öppet runt 4-6 timmar om dagen
Är även ganska bra på att använda mig av /me då jag sitter som bitr chef på mekonomen för tillfället och ska även försöka använda mig av /me så mycket som möjligt
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ja då jag både har jobbat på vianor samt sc sen tidigare så kan hur panelen funkar
Hur ofta kommer du vara inne? 4-6 timmar per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nepp
Har du läst våra Regler? Ja