IsakGE | Chef-jobb ansökan [Rsmelle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

IsakGE

Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Isak

Vad heter du på discord? IsakGE#4476

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? några månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Har tänkt att jag inte kommer ändra så mycket inom vianor tänkte mer att jag ska få jobbet till att rulla på då de är väldigt inaktivt just nu, så mitt mål är att få flertal kollegor samt få några personal ansvariga som kan hjälpa till att driva företaget framåt. Ska även försöka ha öppet runt 4-6 timmar om dagen
Är även ganska bra på att använda mig av /me då jag sitter som bitr chef på mekonomen för tillfället och ska även försöka använda mig av /me så mycket som möjligt

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ja då jag både har jobbat på vianor samt sc sen tidigare så kan hur panelen funkar

Hur ofta kommer du vara inne? 4-6 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nepp

Har du läst våra Regler? Ja

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Isak

Vad heter du på discord? IsakGE#4476

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? några månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Har tänkt att jag inte kommer ändra så mycket inom vianor tänkte mer att jag ska få jobbet till att rulla på då de är väldigt inaktivt just nu, så mitt mål är att få flertal kollegor samt få några personal ansvariga som kan hjälpa till att driva företaget framåt. Ska även försöka ha öppet runt 4-6 timmar om dagen
Är även ganska bra på att använda mig av /me då jag sitter som bitr chef på mekonomen för tillfället och ska även försöka använda mig av /me så mycket som möjligt

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ja då jag både har jobbat på vianor samt sc sen tidigare så kan hur panelen funkar

Hur ofta kommer du vara inne? 4-6 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nepp

Har du läst våra Regler? Ja
Hade passat väldigt bra som chef på Vianor, väldigt mogen grabb och kan ta beslut och vet hur man styr upp ett yrke

Tillbaka