IsakGE | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

IsakGE

Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad heter du på discord? IsakGE#4476

Ange ditt födelsedatum 12 Oktober 2006

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? vardagar 14:00 - 23:15

Vad är det som får dig att söka till Staff? Jag vill hjälpa till servern till dess bättre samt att om jag skulle ha blivit staff så skulle jag fokusera på att ta emot /reports eller /help pga av att det är många staffs som ser dom men bara inte tar emot dom. Jag vill även delta med att åka runt i noclip då jag har tid och få bort så många lallare som möjligt. Hittils har staffs gjort ett bra jobb med att få bort dom men det finns alltid någonting man missar. Samt ska jag sitta i support rummen och ta in folk som behöver hjälp. Att studera alla regler är jättebra för att om någon kommer in och frågar någonting så ska inte jag sitta som ett frågetecken och inte veta vad jag ska svara. Liksom jag är support av en anledning men om man skulle få svårigheter är de ba att fråga en annan support om hjälp eller högre människor.
Som Staff är jag är opartisk person som kan se saker från olika perspektiv så att det inte blir ett felaktigt beslut som sedan kan relatera till dåligt omdöme och vidare som kanske till och med kan leda till dåliga åsikter kring servern och dess. Staff team. Därför så hade jag varit den som kollar scenariot ifrån olika perspektiv så att det går rätt till och sedan besluta mig efter jag sett allt som hänt. Sedan så vill jag att servens ryckte och dess. RP nivå ska höjas genom att folks om hoppas support som räven jag gör kan få saker och ting förklarat på rätt sätt. Ibland så finns det saker som man kan vara osäker på vilken kanske kan leda till bane eller annat då man inte vetat vad man gör. Istället så ser jag support som en kanal för hjälp och frågar kring olika saker. Men ibland så åstadkommer det frågar som vi i Staff team inte kan svara på vilket gör hjälpsamt och glädjerikt skickar vidare till en mod eller högre som kanske har svar på deras frågor. Så kort och smått så kan jag summera denna text med att avsluta det med att säga att jag kommer åstadkomma med saker som kommer framföra och förbättra servens "framsida" och få den att växa i Sveriges Community. Det finns många anledningar till varför jag vill ansöka till Helper, jag känner och tycker att Helper är som en lärdom och att ju mer man lär sig inom det desto bättre kommer man kunna hantera olika situationer och man jobbar oftast under stress vilket jag gillar eftersom jag vill att saker ska hända, jag vill vara med att medverka till att servern fortsätter att vara lika bra i framtiden och till och med bli bättre och utvecklas på flera olika sätt, jag vill prata med folk och känna att efter ett tillexempel ärende ska alla ha en bra dag och på detta sättet kommer jag känna att jag har hjälpt något vilket är stort för mig eftersom jag gillar att göra folk glad, det gläder mig att höra andra är glada för på det sättet pushar det mig, det kommer göra så att jag kommer vilja fortsätta göra mitt jobb och jag kommer att kämpa tills den dagen jag känner att jag har verkligen lyckats med detta. Det kommer såklart komma tuffa dagar, kämpiga samt tröttsamma men det är bara att sätta mål efter mål, klara av dessa mål för att personligen utvecklas. Och min tanke är alltid att jag ska klara av alla mål och tills den dagen kommer så kommer jag jobba. Jag kommer också bidra till att denna Community ökar, inte bara i mängden utan också att fler personer kommer våga utmana sig själva och också söka till trainee så att det hela tiden kommer kännas som en trygghet i det hela. Mina förmågor är väldigt höga och starka, och om jag blir trainee kommer jag definitivt bli påverkad positivt mentalt då man kommer känna i slutet av dagen att man har hjälpt och underlättat mycket för andra. Jag gillar att kunna få kritik samt att veta hur folk ser mig som så att jag kan utvecklas och göra det bättre av mig som person.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? jag som Helper på Unive skulle i det allmäna förbättra RP nivån samt förenkla det för folk att spela på servern genom att tex vara så snabb som jag kan så fort någon behöver hjälp och inte tänka "Skitsamma pallar inte hjälpa honom" Detta kommer ske genom att när jag tex håller på med speccande kommer jag inte slösa bort min tid som Helper genom att tex specca min polare bara för skojs skull utan jag kommer specca mycket på stora allmäna platser som tex torget, piren eller sandy om inte det är något större scenario som behöver speccas så att det går rätt till såklart. Att folk kommer få hjälp snabbt kommer såklart ske genom att jag som sagt kommer vara väldigt aktiv gällande report och help ingame men också vara snabb med att besvara tex ban överklagningar så att folk slipper vänta flera timmar och sen börja klaga på staff och skriva i pm att de ska checka den etc.

Hur länge har du spelat på Unive? ganska länge har spelar på unive 1000 timmar+

Har du några tidigare erfarenheter? ja jag har tidigare erfarenheter efter som att jag har varigt trainee innan men var tvungen att avgå för jag hade en massa att föra IRL

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /who (id): Vissar om dem är medlemmar, kriminell eller icke medlemmar
/toggleid (id) Gör så att man ser spelarnas id:n
/togglename: Gör så att man ser spelarnas steamnamn + id:n
/dv: Tar bort bilen man är vid
/dv (radie) Tar bort bilar i ett visst område
/revive (id) Upplivar den personen
/kick (id) (anledning): Kickar den personen
/svban (id) (anledning): Servervakt bannar personen i 60 minuter
/sqlban (id) (tid) (anledning) Bannar personen en längre period
/sqlbanoffline (id) (tid) (anledning) Bannar personen när den inte är inne
/sqlunban (hexid) Unbannar personen
/sqlbanhistory (steamnamn) Ser om personen har tidigare bans
/noclip: Man flyger runt onsynlig
/spec: Lista med spelare man kan specca inne på servern
/spec (id): Specca en specifik person
/spec off: Man slutar specca en spelare
/tpm: Teleportar till destinationen man har satt ut på kartan
/goto (id) Teleportar till personen
/bring (id) Teleportar den personen till dig
/freeze (id) Gör så att spelaren står still
/unfreeze (id) Gör så att spelaren kan röra på sig
/ooc: Skriver i ooc chatten så att alla ser
/sv: Skriver i servervakt chatten så alla servervakter ser
/sc: Skriver i staff chatten så alla staffs ser
/skin (id): Ger spelaren skin så den kan ändra sin karaktär
/clearinventory (id) Rensar spelarens inventory
/setjob (id) (jobb): Ger personen ett jobb
/m (id) Skriver privat pm till personen
/giveitem (id) Ger peronen ett item
/addkey (id) (nyckel) Ger personen den valda nyckeln
/v (fordonsnamn) Spawnar fram ett fordon

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej inte just nu

Senast ändrad:
+rep vet vad han gör samt han har varit stff innan så han passar för det och vet vad han ska göra=)

Tillbaka