Inaktuell IsakGE | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IsakGE

Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad heter du på discord? IsakGE#4476

Ange ditt födelsedatum 12 Oktober 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till MA är att jag har kompetensen till det samt aktivitet, jag vill förstärka serverns community på massa olika sätt. Jag har tidigare varit staff (trainier som det hette innan) och där har jag fått lära mig saker som jag ännu idag kommer ihåg. Jag ansökte också till Ma eftersom att jag vill ta in nya medlemmar till servern, om jag lyckas ta in nya medlemmar till servern som är kompetenta förhindrar vi regelbrott som utförs. Tillsammans förstärker vi commintet!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig som Ma eftersom jag har kompetensen för att bli det, om ni nu hade valt mig hade jag kunnat tagit intervjuer/ansökningar nästan varje dag. Ni kommer se mig att göra skillnad med kompetensen hos medlemmarna här på Unive, de kommer inte bryta mot några regler om de inte bryter mot några regler så behövs det mindre speccande. Vid frågor under intervjuen så finns jag alltid där.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta personer på ett sätt som gör så man känner sig trygg, man ska utrycka sig med ett ordentlig ordförråd (menas med att man inte ska svära mot de osv). Detta är brister som finns just nu i comminitet hos Unive, jag tycker att alla medlemmar ska följa detta.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på Unive har man visat kompetensen för att kunna spela på Sveriges bästa roleplay server, man ska delvis kunna grundreglerna inom rpn för att kunna förstå Unive/roleplay. En medlem ska också kunna ta sitt rollspelande på ett seriöst sätt och vidare utveckla sin rp här på servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En medlem ska kunna rollspela bra på servern. Man ska visa intresse för servern samt ge nya förslag och rapportera in buggar! Man ska somsagt ta sitt rollspelande på en hög nivå. Från mitt perspektiv så tycker jag att man inte ska bli bannad. Sedan så tycker jag också att medlemmarna måste förstå att "banöverklagan" är till för om den är felaktig inte för att de tycker att de ska få unban igen och vara en problemspelare. Attityden måste också vara bra mot alla i servern.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? De nya ansvar jag tar på mig är att läsa ansökningar, ta intervjuer och finnas där som stöd för alla medlemmar på servern. Jag ska alltid vara öppen för frågor, min aktivitet kommer också förändras. Struktionen i vårt MA team måste också vara mer välorganiserat exemplevis dela upp oss, en tar intervjuer och den andra ansökningar.

Hur ser din aktivitetet ut? kan vara aktiv en hel del på veckodagar från 16-00 då de kommer jobb i mellan helger olika men oftast 13-00 typ. Lov säg att de är sommar då blir de lite dåligt med tid men annars 12-02 max

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte just nu

Sätter denna som inaktuell då du har ej gett mig nåt svar än.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka