Nekad IsakGE | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IsakGE

Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad heter du på discord? IsakGE#4476

Ange ditt födelsedatum 12 Oktober 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag gillar att hjälpa folk och tycker det är roligt att ta intervjuer och kolla igenom ansökningar. Jag är noggrann med vad dom ska utveckla ifall dom inte når kraven. Vill göra så fler personer blir medlemmar så dom kan förbättra sin rp och skaffa WL jobb, tillgång till blocket och twitter och mycket mer. Jag kommer vara trevlig och aktiv. Intervjuer kommer jag ta ungefär varje dag. Ansökningar kommer jag kolla på varje dag. Noggrann och tydlig kommer jag vara. Jag kommer alltid vara snabb och ha en öppen PM ifall någon måste kontakta mig. För att få så seriös rp på servern som möjligt kommer jag vara noggrann med så vi får in seriösa spelare och inga lallare.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag kommer vara mycket akriv på forumet och kolla ansökningar jag kommer också ha mycket koll på vilka som väntar på medlem intervjuer och så kommer jag finnas där för att ta en ansökning. Jag vet hur man pratar med folk och hur man bemöter folk. Jag klarar aav att ta kretik, kretik kommer inte vara nånting som påvärkar hur jag jobbar som medlemskap ansvaraig. Jag är en ganska mogen person skulle jag säga jag kan bete mig men ibland så kan de spåra ur lite med mig så blir de lite lalligt men jag tycker faktiskt de är okej men om jag nu blir medlemskap ansvarig så ska jag tänka på att vara seriös extra mycket då jag vill de folket bra förhoppningar om servern så de kommer många spelare som har kul och rp:ar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta dom personerna som man själv vill bli bemöt av andra personer och eftersom jag vill bli bemöt på ett väldigt trevligt och bra sätt så kommer jag göra allt jag kan för att bemöta alla personer som jag tar en intervju med på ett väldigt trevligt och bra sätt. Så dom kan känna att detta är en väldigt trevlig person och kan sin grej han gör för då kanske dom tycker att detta kan nog va enklare att ta en intervju med istället för att dom ska ta intervju med en som är jätte arg tex. Så jag vill bemöta alla som tar intervjuer med ett bra sätt så att dom kan känna sig glada och jag med så vi båda känner oss glada och tänker han där killen var väldigt snäll. Och Att Man ska vara schysst, omtänksam, snäll, ha bra ton, inte skrika, man ska inte vara kaxig för att man tror att man är cool är något man ska ha precis samma rättigheter som alla andra och inte skrika på dom eller så. För då kan några som tex är känsliga bli ledsna och inte vill ta intervjun och dom kanske kunde intervjuen jätte bra men så jag tycker att man ska vara trevlig och allt sånt för då är oftast alla glada och trevliga tillbaka.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? RPn blir högre då fler kan ha bättre jobb och det blir mer arbetare och då kanske det alltid finns hjälp till det man behöver hjälp till. en medlem får mer fördelar och möjligheter som att de kan slåss och då kan man inte ge en helt ny typ lallare för de kommer bara att slåss med alla och kan han reglerna slåss han inte. och medlems rollen kan ge mer och bättre och roligare jobb som också kan hjälpa till i staden och då har de mer möjligheter i staden. hoppas jag skrev hyfsat rätt förstår inte riktigt frågan.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dom ska ha väldigt hög rp då dom inte ska förstöra för servern och att dom ska även inte lalla för det förstår också för servern så jag vill att dom som är medlemmar ska sköta sig och göra sitt bästa dom kan. Dom ska även kunna alla regler så att dom inte bryter mot reglerna för det är ju bara dåligt osv. Vi vill ha dom som rpar bra och vet reglerna och håller sig till dom. Dom ska även aldrig lalla för det kan leda till ban och sen så kommer dom bara lalla mer eller gå till support o klaga på något sätt. Man ska aldrig skriva till någon medlemskaps ansvarig heller som jag vill att vi ska förbättra för om dom skriver och tjatar i pm så tycker jag bara att dom ska bli nekade för det är inte okej att skriva till någon att tjata dom ska ha tålamod. Men nu om jag blir medlemskaps ansvarig så ska jag göra allt för att kunna hjälp alla som vill ha medlem.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? et känns som att mitt ansvar är att jag ska ge medlem till folk som har försökt och vet reglerna och ingen som bara vill komma in och lalla och slåss. Har sett att fler slåss nu vid piren. Mitt andra ansvar känns som att jag ska Respektera alla på intervju även vad. Jag har också ansvar att jag inte ger någon roller för jag vet att man kan det och det skulle jag aldrig göra i någon omständigheter.

Hur ser din aktivitetet ut? Tider: Måndag: 13:40 till 00 Tisdag 14:00 till 23 onsdag 15:00 till 23 torsdag 15:00 till 01:00 fredag 12:00 till 02:00 eller 02:00 lördag 11:00 till 03:00 eller 01:00 söndag 10:00 till 00:00

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? jag spelar bara på unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte för tillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka