Nekad IsakG.E | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IsakGE

Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198275936373/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? IsakGE#4476

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isak Svensson han är 32 år. jag brukar vara vid sjukhuset och kolla hur ambulansen jobbar och kollar när dom kommer in med skadade personer och jag gillar att jobba så jag städar sjukhuset ibland så kanske man får 100 kr om man städar lobbyn. min karaktär är snäll omtänksam och gillar att hjälpa folk så om någon är skadad så ringer jag ambulansen som dom kan hjälpa personen. jag är intreserad av sjukvården och bilar när jag var liten så gillade jag att köra cross och sen så skadade jag mig sen ville jag inte köra mer cross men gillar fortfarande att titta på när andra kör. har bara en mamma min pappa har gått bort i hjärtstopp och han hette Erik Svensson men min mamma heter Lina Svensson hon gillar att städa och jobba på hennes gård och hon är 54 år

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag gillar rp nivån nästan ingen lallare på servern så jag vill börja rpa och göra bra scenarion. jag vill inte förstöra jag vill ha roligt och göra det roligt för andra också

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? många spelare inne man kan göra stora scenarion och nästan alla på servern kan rpa väldigt bra och jag är en av dom som kan rpa bra som jag tycker

Hur hittade du Unive? jag är intreserad av svenska rp serverar så jag sökte på swe så hittade jag unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? få ett bra jobb och bra kompisar och jag vill jobba som polis eller sjukvården. och jag vill att folk ska tycka om mig och att dom ska vara snälla och omtänksamma mot en

Vad har du som mål att uppnå på Unive? skaffa ett bra jobb så jag kan få råd med en bil för det blir bra rp om man har ett jobb och en bil

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte längre. tror jag ska börja på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka