Nekad IsakG.E | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IsakGE

Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198275936373/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? IsakGE#4476

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Isak Svensson han är 31 år gammal har altid varigt intreserad utav polisen så mitt mål är att börja jobba på polismyndigheten och jag har varigt polis i många andra städer. min karaktär är snäll omtänksam om någon är skadad vill han alltid hjälpa till han bryr säg om alla i staden. och min karaktär har ingen bror han har inga föreldrar för dom gick bort i en bil olycka på östra motorvägen med en lastbil som fick slad och jag är uppvekst i södra skåne. har jobbat på mekonomen och Qpark och ville inte jobba kvar för mina chefer var inte så bra

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att jag vill skaffa ett jobb som är polis och det blir en helt annan rp när man är medlem den som vet vad jag menar den vet men jag vill ha en bra rp nivå så jag vill bli medlem för jag vill ha en bra rp server och jag gillar att det är så många som spelar på just unive så det är väldit bra rp nivå för att vara typ 300 inne per dag

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? många spelare så man kan göra stora cenarion och det är en väldigt bra rp nivå för att det är så många inne på samma gång

Hur hittade du Unive? sökte på swe så kom unive upp sen blev jag intreserad och gjorde en medlemskaps ansökan

Vad har du för mål med ditt rollspel? att skaffa ett bra jobb som polis och skaffa bra vänner som ska vara snälla och omtänksamma och få bra kolleger som är snälla

Vad har du som mål att uppnå på Unive? skaffa ett jobb och bli medlem som man kan skaffa ett jobb då och om jag inte blir medlem så får man väll börja jobba på postnord

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte längre jag har börjat spela mer på unive nu men jag har spelat på andra innan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka