Accepterad IsakG.E | Medlem ansökning(akzab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

IsakGE

Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198275936373/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? IsakGE#4476

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isak Svensson han är 31 år gammal han har en lillebror som heter Axel Svensson han är 30 år gammal vi har inga föreldrar för dom dog i en bilolycka på östra motorvägen för en lastbil fick sladd och körde in i dom och det var vinter så han han inte bromsa. jag och min bror gillar att köra cross och vi gör det någon gång i veckan så vi är ganska bra på det. jag är intreserad utav bilar jag gillar fixa med dom och gillar att kolla när andra jobbar med bilar. jag är också intreserad av polisen/allt som har blåljus så jag brukar vara vid polisen och städa och kolla runder fast jag har sett allt redan. och när jag var liten så hade jag inga kompisar för alla var elaka mot mig och slog mig en massa så jag fick byta skola. och sen gick jag lingen lantbruk för jag gillade lantbruk men jag gillar inte det lika mycket nu

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för jag vill kunna göra bra och stora scenarion så att alla får ha det roligt. Jag vill också bli medlem för jag vill skaffa bra vänner och ett bra jobb och kunna skaffa en bra bil

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? många spelare ingame hela tiden så man har alltid roligt man har aldrig tråkigt inne i staden sen gillar jag att ni har lakt in en bra bilfirma och ett par bra bilar som finns IRL

Hur hittade du Unive? jag är intreserad av svenska rp serverar så jag sökte på swe så hittade jag unive sen ville jag börja spela på den

Vad har du för mål med ditt rollspel? skaffa bra vänner och jag vill att folk ska tycka om mig så jag vill inte förstöra jag vill inta att folk ska hatta mig. jag vill kunna skaffa ett jobb som polis helst men det funkar med andra jobb också jag vill ha råd med en bil som man kan köra runder och kolla vad folk gör om dagarna

Vad har du som mål att uppnå på Unive? skaffa ett jobb och ett par bra vänner som alltid ska vara här för en så jag vill att folk ska tycka om mig jag vill inte att folk ska gå runder och prata skit om mig så jag vill vara den personen som alla tycker om. jag vill också vissa vad jag går för så om jag blir polis så vill jag alltid vissa vad jag går för

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte längre

Tillbaka