Nekad IsakG.E | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IsakGE

Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198275936373/

Ditt Hex-ID: 110000112d0c075

Vad är din discord tagg? IsakGE#4476

Vem var det som bannade dig? vo11ce

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Powergaming ~vo11ce. Återstår: 1 dagar 23 timmar 26 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sa ag men det var d synk men jag rpade fortfarande på att jag krockade och ber om ursäkt för det. Och jag glömde skriva i ooc chatten att det var d synk så jag kommer inte rpa på detta

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde på motorvägen vid fägelset för att jag skulle åka till sandy men då kommer det en bil bakom mig som bara laggar förbi mig och sen buggade han bak och började volta och min bil började rycka men han nuddade aldrig mig på min skärm och sen sa jag ag som jag inte skulle ha gjort för att det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel och glömde skriva i ooc chatten att det var d synk och att jag inte kommer rpa på det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivigt bannad förut men kommer inte riktigt ihåg hur många eller vad jag blev bannad för tyvärr

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra det är att jag skriver i ooc chatten och skriva det var d synk så jag kommer inte rpa på detta men jag glömde det och det var därför han valde att banna mig och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte tägte på att skriva i chatten

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag måste lära mig att skriva i ooc att det är d synk och att jag inte kommer rpa på det

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka