Nekad isakb.113223 | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isakb.113223

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? isak

Vad är ditt discord namn? tjenaaaaaa#1944

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man han heter loke svennson är född 2002-06-13 Under sitt liv så har han haft både bra och dåliga perioder då för att när han va liten växte han upp i ett annat land som de va krig i redan när han va 5 år gammal så hände något hemskt de började smälla en massa där dom bodde å folk som ropa loke var snabb upp ur sängen men lika fort som han gick upp ur sängen blev han tagen av en soldat å båda hans föräldrar va han tvungen å lämna sig bakom han blev placerad i någon sort bunker med massa av andra barn där alla ropa å grät å Abdi hade inte fattat helt va som hade hänt efter som han då bara är 5 år gammal de tog bara två veckor innan dom fick komma ut till värden å kriget va över men när dom kom ut undra loke vart han skulle deras hus va sprängt å hans föräldrar fanns ingen stans.
Tiden gick och gick men tills slut hände något de kom fram någon konstig tant som fråga ifall hon kunde få lov å ta hand om loke bara tills han blir stor å så blev de tanten köpte mat å massor till han dom skulle till och med åka flyg plan till någon känd stad som hete unive å när dom hoppa av planet va de de coolaste Abdi hade sätt under hela sitt liv.
Å till slut kom beskedet att loke fick liva hur länga han vill i den fina staden unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med allt jag har från tex rapportera lallare och även rpa på en bra nivå. Ser jag någon bryta mot reglerna så kommer jag ju även rapportera det. Unive är en för stor server för lalleri och ska bort. Tyvärr kommer det aldrig försvinna eftersom det kommer nya spelare hela tiden. Det betyder att båda parter ska ha kul och vinna på det och inte att ena strävar efter Makt och Pengar. kortfattat: Det scenariot ska bli roligare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man skall inte alltid gå för vinst du måste själv förlora båda måste ha roligt du ska inte bara gå för egen vinst det funkar inte så man kan inte få hur man själv vill det till alla ska ha roligt.

Hur hittade du Unive? jag hittade Unive på youtube men även på fivem har jag sett servern i fivem och på tiktok,twitch tex cosmo och andra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka