Nekad isakadaam | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isakadaam

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? isak ludvigsson

Vad är ditt discord namn? isakadaam

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Namnet på karaktären är Isak Karlsson och är en väldigt snäll och omtänksam kille, men har en ganska nervös personlighet och är 22 år. Isak är uppväxt med sin mamma och pappa i ett hus i Uppsala och har sett upp till sin pappa väldigt mycket sen hans yngre år. Men hans år i skolan har varit stökiga då han fick gå igenom mycket mobbing och jobbiga moment med folk som tyckte Isak var konstig. Men efter många prat med rektorn och föräldrarna slutade tillslut Isak grundskolan och började få tillbaka hoppet om att skaffa kompisar. Känslorna började komma tillbaka till Isak och han började tillslut känna att han var älskad av många och så har han levt enda tills idag. Med ett jobb som lastbils chaufför har Isak helt okej med jobberfarenhet. Isak klarar av längre arbetsdagar och gillar att jobba extra för en extra slant. Mina intressen är att nån gång hitta ett perfekt jobb med en bra lön. Jag gillar också långa resor utomhus eller bara att gå på promenader, Och har bra med tålamod.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att försöka hjälpa så mycket som möjligt med tips till er som äger servern så det kan bli ett bättre ställe. Och ett seriöst RP och jag går fullt in i min karaktär när jag spelar. Jag bidrar med så mycket som möjligt och jag ser till så båda får roligt i ett scenario

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte bara tänker på mig själv utan att alla andra ska ha exakt lika roligt som jag och att alla är glada och vinner lika mycket.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, rdm = att man dödar någon utan anledning, vdm = att man använder sitt fordon som vapen, Ingen copbait, vilket är att till exempel ställa sig och drifta rakt bredvid dom så du provocerar dom så du får ett snutjag.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej har förklarat så mycket som jag kommer på.

Senast ändrad:
glömde bort att jag var tvungen att vänta 24 timmar, om ni är jätte snälla kan ni vänta med att svara tills 16:56 då det gått 24 timmar då. för det gick ej att radera dokumentet vilket jag verkligen försökte med. det var ett misstag att ansöka igen innan det gått 24 timmar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka