Accepterad Isak_cheeshkebab | Medlem ansökning [nocap]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak_cheeshkebab

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198850699564/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver allerborg

Vad är ditt discord namn? meow831#8354

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter isak cheeshkebab och är lite intresserad av allt, Han har haft en väldigt normal uppväxt men hunden han har haft sedan han var 10 år gammal dog nyligen. Isak har två systrar som båda är äldre än honom. De är tvillingar och när isak växte upp med de brukade dem reta honom för hans utseende. Han älskar att fimpla med motorer och han älskar att hjälpa folk med problem de har med sina bilar. Isak har väldigt svårt att kontrollerna sina känslor när något händer så det kan hända att han blir riktigt arg då och då. Han älskar att vara med sina kompisar och hans drömjobb har alltid varit att jobba inom bil branchen. isak är född den 18 september 2000. Hans kompisar är ungefär jämn ålder och han träffade de på ett car meet. Isak är emot rasism och hatar folk som trycker ned folk för deras hudfärg eller utseende, Och det är ju just för att han blev retad av sina systrar. Han är väldigt social mot allihopa och hammnar sällan i bråk med folk. Han är ute mestadels av tiden och är då ofta med kompisar. Isaks favorit rätt är plankstek med en iskall fanta exotic

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker väldigt mycket om servern och jag är alltid glad och social när jag kör på den. servern roar mig och jag har alltid kul när jag spelar på den

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det finns väldigt att göra och man kan hitta nya vänner, Det roliga tar aldrig slut!

Hur hittade du Unive? Mina kompisar började spela på den och snackade om hur bra den va och då ville jag också börja spela, Jag kollade även på många streams när folk spelade unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill sprida mycket glädje till folket som spelar och bli väldigt duktig på roleplay. Jag vill ta det så seriöst som möjligt och få mycket nya kompisar

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mina mål är att jobba med bilar skaffa mycket vänner och äga en koenigsegg eller en fin bmw

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag är inte aktiv på någon annan server just nu och tänker inte vara det senare heller

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka