Inaktuell Isak_cheeshkebab | Förslag

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Isak_cheeshkebab

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Typ av förslag: Annat

Berätta om ditt förslag Mitt föreslag är att jag ska skapa en egen resturang. Jag kan driva den och det ska vara en fin resturang. Jag tänker att den kan ligga inne i stan

På vilket sätt är det en förbättring? Det kan bidra till mycket bra rp genom att man sitter ned och pratar med varandra när man äter sin mat. Och så kan man ha jobb som kock

Länkar och annat material som visar förslaget: Jag har ingen länk men ni förstår nog vad jag menar med att ha en fin resturang

+rep förstår absolut vad du menar och det hade vart en kul idee! Har lite svårt att tänk hur de skulle fixas

Typ av förslag: Annat

Berätta om ditt förslag Mitt föreslag är att jag ska skapa en egen resturang. Jag kan driva den och det ska vara en fin resturang. Jag tänker att den kan ligga inne i stan

På vilket sätt är det en förbättring? Det kan bidra till mycket bra rp genom att man sitter ned och pratar med varandra när man äter sin mat. Och så kan man ha jobb som kock

Länkar och annat material som visar förslaget: Jag har ingen länk men ni förstår nog vad jag menar med att ha en fin resturang
https://sv.gta5-mods.com/maps/mlo-blackrose-restaurant-sp-fivem här finns det en länk till en "fin" resturang

+rep förstår absolut vad du menar och det hade vart en kul idee! Har lite svårt att tänk hur de skulle fixas
Hade varit väldigt nice om det skulle hända, hör av mig on ni på något sätt skulle lyckas. och om du kanske kan ta upp med filip och dem

+rep bra förslag!

DISCORD: Shabani19#9914
TWITCH: Elliot_Shabani19
UNIVE RP = BÄSTA SERVERN

200.gif

Tillbaka