Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/isak2007/
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Bengtsson
Vad är ditt discord namn? Isak#9457
Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2007
Berätta om din karaktär. min karaktär heter isak och är 20 år och min uppväxt var med min bästa oliver för på en dag så var jag min mamma malin och min pappa tim på en lekpark och när jag var där var det på en fredag och jag var 5 år och min pappa jobbar med bilar så jag tyckte bilar var jätte roligt och jag var jätte intresserad av det men jag hade inte några billeksaker men på en fredag så gick vi till vår nya lekpark och där lekte jag med sanden själv till jag hittade oliver han lekte med massa med bilar och jag gick ditt och frågade om han ville leka och han ville och sen när vi hade lekt hade våra föräldrar pratat ihop och blivit bra vänner för dom kände en bra kontakt med varandra och sedan hade jag och oliver alltid vara bästa vänner och vi var typ varje dag med varandra tills nu
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kommer bidra med bra RP och bra scenarion. Jag kommer också kanske jobba på mekonomen. Jag vill utveckla denna servern mycket för jag tycker denna är den bästa servern jag vet.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker unive är en väldigt bra och seriös RP server och jag tycker modsen gör sitt jobb bra.
Hur hittade du Unive? Jag och en kompis ville köra på en bra fivem server så vi tittade lite och sen såg vi unive och testade den och så var den bra.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och att få andra att ha roligt och att skapa bra scenarion.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skapa bra scenarion och ha roligt med andra och kommer utveckla min RP.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Bengtsson
Vad är ditt discord namn? Isak#9457
Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2007
Berätta om din karaktär. min karaktär heter isak och är 20 år och min uppväxt var med min bästa oliver för på en dag så var jag min mamma malin och min pappa tim på en lekpark och när jag var där var det på en fredag och jag var 5 år och min pappa jobbar med bilar så jag tyckte bilar var jätte roligt och jag var jätte intresserad av det men jag hade inte några billeksaker men på en fredag så gick vi till vår nya lekpark och där lekte jag med sanden själv till jag hittade oliver han lekte med massa med bilar och jag gick ditt och frågade om han ville leka och han ville och sen när vi hade lekt hade våra föräldrar pratat ihop och blivit bra vänner för dom kände en bra kontakt med varandra och sedan hade jag och oliver alltid vara bästa vänner och vi var typ varje dag med varandra tills nu
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kommer bidra med bra RP och bra scenarion. Jag kommer också kanske jobba på mekonomen. Jag vill utveckla denna servern mycket för jag tycker denna är den bästa servern jag vet.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker unive är en väldigt bra och seriös RP server och jag tycker modsen gör sitt jobb bra.
Hur hittade du Unive? Jag och en kompis ville köra på en bra fivem server så vi tittade lite och sen såg vi unive och testade den och så var den bra.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och att få andra att ha roligt och att skapa bra scenarion.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skapa bra scenarion och ha roligt med andra och kommer utveckla min RP.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej