Nekad isak2007 | Medlem ansökning (rami)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isak2007

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/isak2007/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Bengtsson

Vad är ditt discord namn? Isak#9457

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2007

Berätta om din karaktär. isak Bengtsson är en 21 årig grabb från Skåne som precis har flyttat in till Unive. Han har inga kontakter men han gillar att meka med bilar och att snacka med roligt folk. Han är lite blyg av sig men han är ganska så pratglad bland vänner. Han flyttade ifrån Skåne då hans familj var några drog missbrukare och Melvin var i stor skit med gäng i Skåne. Så han valde att flytta ifrån för att kunna försöka gå ifrån brottslivet men han är väldigt lätt manipulerad. Han gjorde många rån och kidnappningar i Skåne så han kommer säkert göra om det igen. isak vill iallfall ha ett jobb och kunna försörja sig själv tillslut.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra som en aktiv spelare till servern som kommer göra att fler får bra erfarenheter och bra minnen från servern. Det kommer göra att servern kommer bli mer aktiv och att det kommer bli roligt. Jag kommer bidra på ett bra sätt till detta community.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är den största svenska servern och därför så vill jag hjälpa till att få det svenska FiveM community att börja växa. Att spela på Sveriges största FiveM server i spelare låter som en rolig tanke och det kommer bara bli bättre om det är en seriös rp vilket jag tror och hoppas Unive är. Det verkar även vara den allra bästa svenska rp servern och det gör att man blir mer attraherad till att spela på servern.

Hur hittade du Unive? Jag och en kompis ville köra på en bra fivem server så vi tittade lite och sen såg vi unive och testade den och så var den bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och göra så att andra har roligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Göra bra scenarion kvittar om jag vinner eller inte sålänge dem är roliga.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top