Nekad isak2007 | Ban överklagan (Rahimii)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isak2007

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/FJ Isak/

Ditt Hex-ID: 110000115612313

Vad är din discord tagg? isak#9457

Vem var det som bannade dig? Spozee

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft och powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på en stor sten och började flyga och det är inget man skulle göra i verkligheten sen så laggade det så jag kunde inte prata så jag kunde inte rpa på skadorna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis skulle köra iväg och då sa min kompis vi hoppar på den stenen men jag sa nej då sen började vi gasa upp på rak sträckan där stenen lite längre fram var sen hoppade han och jag kom lite efter så jag ville först men sen kom jag på att man aldrig skulle göra det i verkligheten och precis innan jag han bromsa och svänga undan så frös mitt spel och sen kom det tillbaka mitt i luften sen började jag lagga ännu mer och då kunde jag inte rpa på skadorna sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. båda två men det var ju inte meningen för jag laggade och körde på stenen utan att det var meningen men det var en felaktig eftersom det laggade och det tycker jag själv är lite strängt om man blir bannad för att man laggar

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång körde jag bil på fälgar sen fick jag sladd och sen blev jag bannad
en annan gång så tog jag en bil där det var en kille vi lurade att han skulle gå ut
dem andra kan jag inte komma ihåg för dem var så längesedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat säga nej tydligt till min kompis och att vi kommer bli bannade och sen kunde kört sakta så jag hade hunnit bromsa fast det lagga

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att aldrig hoppa eller köra snabbt nära hopp för rätt som det är så kan nätverket börja krongla.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka