Accepterad Isak1509 | Medlem ansökning [Degge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak1509

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Isak1509#1347

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2002

Berätta om din karaktär. Khabib Nurmagomedov är en man i 20 års åldern med ett starkt sinne for kamp. Han ar utan tvekan en best i ringen och därmed i livet självt. Han tacklar alla problem med en alfa inställning och ser ner på alla svaga individer. Khabib kommer från Ryssland och har en rysk mentalitet. Hans mål är att bli so omtalad som mjöligt och även få allas respekt. Hans intressen är kampsport, snusa, powerwalka, lyssna på motivational speeches , investera vartenda av sina ören samt att umgås med sin hund vid namn Spider. Sedan han var liten har han alltid sett på livet som en tävling och allt måste göras med självständighet och vishet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en stark karaktär och roliga samt bra rp scenarion. Jag kommer vara förstående och samspelande och rp på ett mycket bra sätt. Inom RP förhållanden har man dessutom ont, vilket bidrar till en mer verklig upplevelse. Man ska alltså bete sig som i verkligheten och agera följaktligen. Man vill även skapa bra och roliga scenarion för alla involverade, samt bidra till en bra spel miljö med sina med spelare. När allt detta sker så skapas det en bra upplevelse och ens spel dröm blir förverkligad. Det är även viktigt att tänka på sitt tal och uttrycka sig med en mogen ton. Det är alltså inte okej att använda sig av rasistiska/kränkande uttryck eller åsikter. Summerat kan man säga att alla dessa faktorer spelar in i skapandet av en bra spelmiljö för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario ska kunna vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part. Så man spelar inte overkligt eller för att man ska få en edge i spelet.

Hur hittade du Unive? Jag hitta det unive via youtube

Vidare till muntlig intervju, glöm inte att du har 48 timmar på dig att ta intervju annars automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka