Nekad Isak13213111 | Medlem ansökning [Fille)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Isak13213111

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199098501714

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Isak#8398

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Kort story om din karaktär min karaktär Olof Sten har alltid varit välltränad och gillade inte skolan! Han hade en hund som han älskade vid namnet Ozzy. Han lekte runt med Ozzy varenda dag och han joggade/tränade hela dagarna med Ozzy även om hunden bara låg bredvid så kände hon sig lycklig! Olof tränade för att bli polis och har tränat i flera år tillbaka på både reglerna som polis har och svanska lagar så han har ett rent brottsregister och så han kan dem klart när han väl ska ansöka när han blir större. Olof spelade fotboll i ung ålder och han spelade ända tills han var 14 år gammal. Sen slutade han och han slutade för att gymma istället och bli stor och stark som sin far. Han far heter Fredrik och han är inspektör inom polismyndiheten i malmö. Han hund blev väldigt sjuk när Olof var 15. Olof och hans familj behövde söva hunden för att hunden inte skulle lida av den hemska sjukdomen! Olof och hans familj blev helt försörda i flera veckor men det skulle inte stoppa Olof att utveckla sin kropp och bli starkare! Olof tränade sig igenom känslorna. Han kämpade och kämpade och tillslut började det läta och han var tvungen att gå vidare.. Olof kommer aldrig glömma Ozzy och han kommer aldrig glömma vad det gjord eoch de roliga tillfällerna dem hade. Olof fortsatt att plugga och han började bli bättre i skolan. När han började gymnasiet så gick han linjen han var tvunget att gå! Han kämpade sig igenom och till slut så har han klarat det! entligen efter slitande år på Olof och nu är han klar för jobbet nu är det bara att skicka sitt CV och ta sin intervju om han blir godkänd!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vet hur man gör det roligt för båda parterna i scenarion! Kan alla discord regler samt grundregler inom vårat kära spel FiveM. Jag har en väldigt bra och seriös rp nivå ingame på FiveM Rollspel! Jag är en jättelojal medlem som bidrar med super rp!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med skratt, seriös rp och massor med skoj. Jag kommer lyda reglerna jätte bra och ska försöka just bli en förebild för alla andra här på servern Unive. Jag kommer alltid kunna hjälpa några med speciella frågor eller mer kunna ge tips inom rpet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Båda partnerna ska försöka skapa någonting alltså ett roligt scenario för båda. Man ska försöka göra det roligt för båda satt en har en chance och vinna och den andra motsatspartnern också har en chance att vinna i scenariot. Man ska försöka göra det roligt för alla under scenariot.

Hur hittade du Unive? för länge sen vet inte hur

Tillbaka