Accepterad isak1234567890 | Medlem ansökning ( Darin )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isak1234567890

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? isak

Vad är ditt discord namn? isakkung123#8748

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif Isaksson och han är 30 år gammal. Han har haft en bra uppväxt med många bra vänner och familjemedlemmar. När Lief gick i skolan hade han inte så bra betyg eftersom han struntade i läxor och tänkte inte på sin framtid och var ute med kompisar på kvällarna istället. En gång när Lief cyklade med sina vänner så slamsade han på vägen och ramlade så han bröt armen och benet så han var tvungen att vara hemma . När han var hemma så hade han tråkigt och inget och göra på dagarna så då började han pluggade istället. Sen när han kom tillbaka på skolan så vart han chokad på hur mycket han helt plötsligt kunde. Sen när han gick ut skolan så hade han så pass bra betyg så han kunde jobba på sitt drömjobb som mekaniker. Lief har nyligen flyttat till staden Unive och söker nu sitt drömjobb som mekaniker

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra RP då jag kommer att höja jobb RPn och ta mitt rollspelande så seriöst som det går så att jag kan utveckla servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst det innebär att man prioriterar den andra personens framgång och välbehag i en situation.

Hur hittade du Unive? Jag hittde servern på youtube och jag tyckte det såg inressant ut så jag tänkte pröva ansöka

godkänd efter intervju, Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka