Nekad isak123 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isak123

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199207354532/

Ditt Hex-ID:
  1. 11000014a5510a4

Vad är din discord tagg? Stilsew.#5526

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står bara punkt

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för ett år sedan så valde jag att byta server då blev jag bannad...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. som sakt skulle jag byta server och då blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tyckte inte det var felaktig ban eftersom jag bytte server.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte varit bannad före denna ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte bytta server som sakt var det länge sen nu men hade nog inte byttit om jag hade vettat att jag hade blivit p bannad från severn,,, dock så hade jag inte så mycket lust till att köra fivem då tanke på att jag hade spelat på unive ett bra tag men tröttnade och ville testa något nytt.. men skulle gärna se fram emot och komma tillbaka efter en så lång tid.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att stanna lojal till servern

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja fattar

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka