Nekad Isak0814 | Medlem ansökning [Noaho]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak0814

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199206479224/

Vad är ditt namn i verkligheten? isak

Vad är ditt discord namn? PABLO#5683

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2006

Berätta om din karaktär. han heter lars och bor i norrbotten och han har två bröder holger och helmut. han bor fortfarande med sin föräldrar för att han kan inte hitta ett jobb ännu för han har precis fyllt 18 år och hans intresse är att vara ute o jaga i skogen och köra snöskoter och fiska. han brukade alltid fiska med sin pappa och bröder när de var mindre, han fick just det intresset av sin pappa för att han äger den största fiskeaffären i hela norrbotten och så har han en stor fiskebåt så de fiskade i förr. men nu så tycker han att han växt ifrån det med fisket för att dem gjorde det så mycket förr och nu vill han mest fokusera på att jaga med sina kompisar, han brukar mest jaga älg och just nu så är det jaktsäsong så att nu jagar han mycket. han vill skapa en familj med sin tjej men hon tycker det är lite tidigt så att dem ska vänta med det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag har rpat på många servrar och jag vet hur man beter sig och kan alla regler och allt sånt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med seriös rp. och roliga scenario, jag kommer även att försöka hjälpa nya spelare i servern och jag funderar på att börja jobba på meko för att de är typ ingen som jobbar där

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att tex. i ett scenario så ska man rpa så att de blir roligt för båda parterna och inte bara så att man ska vinna

Hur hittade du Unive? mina kompisar sa att det var en bra server så att jag vill testa den

Nekad Utveckla `Varför ska just du bli medlem och vad du kan bidra med till servern'

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka