Nekad Isak0814 | Ban överklagan [Fjonken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak0814

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199206479224/

Ditt Hex-ID: 11000014a47b578

Vad är din discord tagg? PABLO#5683

Vem var det som bannade dig? fjonken

Hur lång tid var din ban? 7 dagar (1 vecka)

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? snor tjänstefordon

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var för jag snor tjänstefordon som det står i unives regler att man inte får.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad så satt jag i ett tjänstefordon för att jag precis blev hotad av en person så på det snabbaste för att kunna komma iväg var att köra med tjänstebilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel skulle ha tänkt på konsekvenserna och är väldigt ledsen över vad jag har gjort.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. den förra kom jag inte ihåg jag var väldigt ny på servern kom jag ihåg och visste inte så mycket, har lärt mig mycket nu sen jag började rpa, och jag har läst reglerna så jag vet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat göra på ett annat sett som typ att istället för att sno tjänstefordon som är emot unives regler så hade jag kunnat rpa för att denna andra ska ha lite roligt att man inte själv ska vinna hela tiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer att följa unives regler kommer aldrig mer sluta följa unives regler och rpa mycket roligt och att båda har roligt när man rpa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka