Accepterad Isak0722 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak0722

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Adulli#9292

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isak Persson och är 21 år. Isak bodde på fosterhem för han hade problem med sin vanliga familj. För Isaks vanliga föräldrar var alltid taskiga mot han men då fick soc reda på de och flyttade iväg han. Isak hade dåliga betyg i skolan för han var alltid ute sent istället för att plugga. Isak har väldigt stora intressen för bilar, Hans favorit bil är en audi rs6 och har alltid drömt att ha en sån bil. Isak hållde på med fotboll men han kände inte de va hans sak utan bilar var verkligen de som va i hans ögon. Men efter ett tag tog Isak tag i sitt liv och flyttade till staden unive och mår mycket bättre nu än in sin gamla stad han bodde i. Och jobbar just nu som städare. Isak väntar bara på bli medborgare så han kan jobba på sitt dröm jobb (sc styling)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer göra seriöst rp på alla jobb jag håller på med. Kommer och rp så seriöst som möjligt så jag kan utveckla servern. Rp också för jag vill ha roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så att båda parterna i ett scenario ska vinna. Men inte bara tänka på att vinna utan också ha kul.

Hur hittade du Unive? Min vän rekommenderade unive och sen dess har jag spelat bara på unive för älskar att det är så många i servern så jag har alltid nån att rp med. Och älskar att alla rp så seriöst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka